Оқу-әдістемелік жұмыстың есебі - А.Қастеев атындағы орта мектеп https://kasteev.panfilov.edu.kz/ ru Оқу-әдістемелік жұмыстың есебі - А.Қастеев атындағы орта мектеп DataLife Engine LS сабағы https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/162-ls-sabay.html https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/162-ls-sabay.html «Ә.Қастеев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

    Ақпанның 15- ші  жұлдызында 5 «а» сыныбында  ағылшын   тілінен «The Pearl of Kazakhstan» тақырыбында Lesson Study  үшінші   кезеңі  өтілді. 

  • 5.2.4.1 understand the main points of supported extended talk on a range of general and curricular topics;
  • 5.5.3.1 write with support factual descriptions at text level which describe people, places and objects оқу  мақсаттарына байланысты сабақта  тиімді  сұрақ қою арқылы оқушы жауапкершілігі  артты. 


Ұйымдастыру кезеңінде оқушыларды түгендепғ оқушылармен аффирмация айтумен басталды. 

Жаңа сабақтың  тақырыбын анықтау  мақсатында жалпы сыныпқа, жекелеген  оқушыларға жалпы, арнайы, нақтылау сұрақтары  қойылды. Жетекші  сұрақтар қою   нәтижесінде сабақ  тақырыбына  сәтті   болжам  жасалды. 

Тыңдалым алды тапсырмада мұғалім жаңа сөздермен таныстырып, айтылуы  қиын   сөздермен жалпы  топпен  қайталап, содан  кейін   жекелеген  оқушылар  қайталады, “Catching a fly” әдісі арқылы жаңа сөздердің жатталун және синонимін сұрады. «А» және «В» деңгейлі   оқушы берілген сөздердің синонимін қатесіз тапты. Ойын ұтымды әрі сәтті  өтті.  

    Тыңдалым кезінде оқушылардың тыңдалым және оқылым дағдыларын дамыту мақсатында видео көрсетіліп,  “Fill the gaps” әдісі арқылы   мәтін бойынша  сөйлемді толықтыру тапсырмасы орындалды.

Әр тапсырмада   кезінде оқушылар  тапсырма  дискрипторымен таныстырылды. Өзін – өзі  бағалау   парағы таратылды. Өзін – өзі   бағалау  парағы  10   баллға  құрылған.

Тыңдалымнан кейінгі тапсырмада оқушылар кесте толтыру арқылы мәтіндегі жер-су

атаулары мен кейіпкерлерді тауып, сын есімдерді пайдалану арқылы сипаттады.

Бұл тапсырманың сәтті тұсы – А, В деңгейлі оқушылар еш қиындықсыз сипаттама жүргізе алса, С деңгейлі оқушы қолдау арқылы сиппаттай алды.

  Сабақ  соңында   «How do I work today?» әдісі арқылы кері байланыс алынды. 







]]>
«Ә.Қастеев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

    Ақпанның 15- ші  жұлдызында 5 «а» сыныбында  ағылшын   тілінен «The Pearl of Kazakhstan» тақырыбында Lesson Study  үшінші   кезеңі  өтілді. 

  • 5.2.4.1 understand the main points of supported extended talk on a range of general and curricular topics;
  • 5.5.3.1 write with support factual descriptions at text level which describe people, places and objects оқу  мақсаттарына байланысты сабақта  тиімді  сұрақ қою арқылы оқушы жауапкершілігі  артты. 


Ұйымдастыру кезеңінде оқушыларды түгендепғ оқушылармен аффирмация айтумен басталды. 

Жаңа сабақтың  тақырыбын анықтау  мақсатында жалпы сыныпқа, жекелеген  оқушыларға жалпы, арнайы, нақтылау сұрақтары  қойылды. Жетекші  сұрақтар қою   нәтижесінде сабақ  тақырыбына  сәтті   болжам  жасалды. 

Тыңдалым алды тапсырмада мұғалім жаңа сөздермен таныстырып, айтылуы  қиын   сөздермен жалпы  топпен  қайталап, содан  кейін   жекелеген  оқушылар  қайталады, “Catching a fly” әдісі арқылы жаңа сөздердің жатталун және синонимін сұрады. «А» және «В» деңгейлі   оқушы берілген сөздердің синонимін қатесіз тапты. Ойын ұтымды әрі сәтті  өтті.  

    Тыңдалым кезінде оқушылардың тыңдалым және оқылым дағдыларын дамыту мақсатында видео көрсетіліп,  “Fill the gaps” әдісі арқылы   мәтін бойынша  сөйлемді толықтыру тапсырмасы орындалды.

Әр тапсырмада   кезінде оқушылар  тапсырма  дискрипторымен таныстырылды. Өзін – өзі  бағалау   парағы таратылды. Өзін – өзі   бағалау  парағы  10   баллға  құрылған.

Тыңдалымнан кейінгі тапсырмада оқушылар кесте толтыру арқылы мәтіндегі жер-су

атаулары мен кейіпкерлерді тауып, сын есімдерді пайдалану арқылы сипаттады.

Бұл тапсырманың сәтті тұсы – А, В деңгейлі оқушылар еш қиындықсыз сипаттама жүргізе алса, С деңгейлі оқушы қолдау арқылы сиппаттай алды.

  Сабақ  соңында   «How do I work today?» әдісі арқылы кері байланыс алынды. 







]]>
admin Fri, 23 Feb 2024 07:55:00 +0600
Аймақтық семинар https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/158-ajmaty-seminar.html https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/158-ajmaty-seminar.html      2024 жылдың  15 қаңтар күні  Әбілхан Қастеев атындағы орта мектебінде  «Кәсіби даму арқылы  сыни ойлау дағдыларын дамыту»  тақырыбында аймақтық тәжірибе алмасу семинары болып өтті.Аймақтық тәжірибе алмасу семинарына серіктес мектептерден атап айтсақ, Надек,Сүптай ауылдарынан    педагогтер келіп қатысты.   Семинардың жоспары жасалып,  бағдарламасы құрылып, шебер сынып,коучинг өтетін ұстаздар бекітілді. 

   Аймақтық тәжірибе алмасу семинарын мектептің тәжірибелі ұстазы, ағылшын тілі пәні мұғалімі Ш.М.Ауғанбаева «Сын тұрғысынан ойлаудың білім алушылардың   біліміне әсері» атты шебер сыныбымен бастады. Шебер-сыныптың  «Қызығушылықты ояту» кезеңі  өте тартымды болды.  « Сәлем-сөздің анасы»  атты   амандасу  түрлері  қатысушылардың ойлау қабілеттерін, қанша тілде амандаса алатынын көрсетті.Қатысушылар корей,жапон, ағылшын және неміс  тағы басқа халықтар тілдерінде амандасты. «Мағынаны тану» бөлімінде СТО стратегияларымен танысты .

«Ой қозғау» кезеңінде «Денсаулық-баға жетпес байлық» тақырыбын оқып мәтінге «Фрайер», “FILA”, « Соңғы сөзді мен айтам» әдістері арқылы мәтінге талдау жасады .Нәтижесінде қатысушылар «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бірін-бірі бағалады.

Уақытты ұтымды пайдаланып, аз уақыттың ішінде 3 түрлі әдіспен жұмыс жасап үйренгендерін жазып,шынайы алғыстарын білдірді.

 Семинар  мектептің тәжірибелі ұстаздарының бірі,математика пәнінің мұғалімі Н.Б.Аязбаеваның  «Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту» тақырыбындағы семинар-коучингімен жалғасын тапты.Семинар-коучингтің мақсаты  топтық жұмыстың  тиімділігіне көз жеткізе отырып,  оқушылардың  танымдық   қабілеттерін   дамытуда  топтық   тапсырмалар  мен   жұмыстарды    ұйымдастырып   тиімді   пайдалана   білу  мен оқушыларға  білікті , сыни ойшыл болуға мүмкіндік беру  болды.

Нұрбүбі Базарханқызы топтық бірліктің адам өміріндегі маңыздылығына  тоқтала отырып, «Қаздар сабағы» бейнеролигін көрсету арқылы   қатысушы ұстаздар қауымына ой тастады.

Топтар «Жақсылық» атты   мәтінді оқып,болжамды жауаптарын айтты.Өз пікірлерімен бөлісе отырып, бір шешімге келді.Топтар бірін-бірі бағалап,   мәтін оқиғасының  адами болмысқа әсерін  жеткізе білді. «Гаухарлар иерархиясы»  әдісін Төлебидің «Кісі баласын бақсаң атақ аласың, өз балаңды бақсаң абырой аласың » деген қанатты сөзімен бастады.Ата-аналардың күні бойы жұмыста болып,  балаларына дұрыс қарап ,тәрбие бере алмау себебінен   балалар ауруының көбеюі,сұрағы көп осы мәселелерді шешудің   9 пікірін «Гаухарлар иерхиясына » орналастыруларын сұрады.

Топ мүшелері ақпаратты талдап,зерттеп, практикалық жұмыс орындай отырып,проблемалық жағдайды шеше білді. Өз ойларын ашық айтып, жұмыстарын қорғады.Бірін-бірі толықтырып,бағалай білді.Қатысушылар білім қоржынына  өз ойларын, не білгенін,не үйренгенін жазып салды.

Н.Б.Аязбаеваға  өз алғыстарын білдіре отырып, әлі де бұл ұстаздан үйренерлері көп екенін айтты.

Аймақтық  семинар  директордың әдістемелік ісі жөніндегі  орынбасары Г.К.Байгулакова мен тәжірибелі ұстаз,  орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Г.С.Дуанкулованың «Зерттеу сабақтарындағы кедергілермен оларды жою жолдарын анықтау »  атты  коучингімен жалғасты.Коучингтің  мақсаты  оқу мен оқытуда бөгет болатын факторларды айқындап, негізгі кедергілерді қарастырып және оларды жою жолдарын анықтау болды.Коучинг жағымды психологиялық ахуал тудырумен басталды.Қатысушыларға  «Триумф» фильмінен үзінді көрсетілді. Үзіндінің адамға  әсері мен  қиындық   сөзінің спортта кездесетін синонимін   табу туралы ой тасталды. Кедергі деген не? –деген сұрақ қоя отырып, «Ассоциация»әдісі арқылы «кедергі» сөзіне жан-жақты түсінік берілді.Екінші циклде «Тәжірибе бөлісу»  әдісі  бойынша   үй тапсырмасын қорғады. 

2 зерттеу сабағын өткізген   пән бірлестіктері жұмыстарын қорғады.Зерттеу сабағын өткізуде кездескен кедергілерімен,оны шешу жолдарын көрсетіп, болашаққа жоспарларын ұсынды.  «Менен сұрақ, сізден жауап»  бөлімінде   «Сабақты жоспарлауда қандай қиындықтар туындады?Әсіресе ол қиындықтар сабақтың қай кезеңіне қатысты болды?Зерттеу нәтижесінде, зерттеу сұрағына қаншалықты деңгейде жемісті жауап бере алдыңыз? Зерттеу сабағында қандай әдіс сіздің сабағынызда тиімді болды? Зерттеу нәтижеңіз қандай деңгейге жетті деп ойлайсыз? Зерттеу нәтижеңізде зерттеу сұрағына қаншалықты деңгейде жемісті жауап таба алдыңыз? Балаларды оқытуда сіздерге қандай қиындықтар кездеседі? Оқуда балалар қандай кедергілерге тап болады? Өз тәжірибеңіздегі кедергілерді жоюда сізге не жетіспеді деп ойлайсыз ? Мотивацияны қолдану арқылы оқуда және сабақ беруде кедергілерді жоюға бола ма?Қабілет дағдысы орташа немесе әлсіз оқушыларға көмек көрсетуде қандай әдіс-тәсілдер қолданар едіңіз?» деген сұрақтарға қатысушылар жауап іздеді.Мұғалімдер арасында туындаған диалог әрбір әріптестің кәсіби дамуына, оқушының қажеттіліктерін анықтауға бағытталды. Бәрі менің қолымда «Кері байланыс» сәтінде ұстаздар бес саусаққа өз ойларын жазып қалдырды. Семинар соңында  серіктес мектептерден келген педагогтер  өз алғыстарын білдірді. 



]]>
     2024 жылдың  15 қаңтар күні  Әбілхан Қастеев атындағы орта мектебінде  «Кәсіби даму арқылы  сыни ойлау дағдыларын дамыту»  тақырыбында аймақтық тәжірибе алмасу семинары болып өтті.Аймақтық тәжірибе алмасу семинарына серіктес мектептерден атап айтсақ, Надек,Сүптай ауылдарынан    педагогтер келіп қатысты.   Семинардың жоспары жасалып,  бағдарламасы құрылып, шебер сынып,коучинг өтетін ұстаздар бекітілді. 

   Аймақтық тәжірибе алмасу семинарын мектептің тәжірибелі ұстазы, ағылшын тілі пәні мұғалімі Ш.М.Ауғанбаева «Сын тұрғысынан ойлаудың білім алушылардың   біліміне әсері» атты шебер сыныбымен бастады. Шебер-сыныптың  «Қызығушылықты ояту» кезеңі  өте тартымды болды.  « Сәлем-сөздің анасы»  атты   амандасу  түрлері  қатысушылардың ойлау қабілеттерін, қанша тілде амандаса алатынын көрсетті.Қатысушылар корей,жапон, ағылшын және неміс  тағы басқа халықтар тілдерінде амандасты. «Мағынаны тану» бөлімінде СТО стратегияларымен танысты .

«Ой қозғау» кезеңінде «Денсаулық-баға жетпес байлық» тақырыбын оқып мәтінге «Фрайер», “FILA”, « Соңғы сөзді мен айтам» әдістері арқылы мәтінге талдау жасады .Нәтижесінде қатысушылар «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бірін-бірі бағалады.

Уақытты ұтымды пайдаланып, аз уақыттың ішінде 3 түрлі әдіспен жұмыс жасап үйренгендерін жазып,шынайы алғыстарын білдірді.

 Семинар  мектептің тәжірибелі ұстаздарының бірі,математика пәнінің мұғалімі Н.Б.Аязбаеваның  «Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту» тақырыбындағы семинар-коучингімен жалғасын тапты.Семинар-коучингтің мақсаты  топтық жұмыстың  тиімділігіне көз жеткізе отырып,  оқушылардың  танымдық   қабілеттерін   дамытуда  топтық   тапсырмалар  мен   жұмыстарды    ұйымдастырып   тиімді   пайдалана   білу  мен оқушыларға  білікті , сыни ойшыл болуға мүмкіндік беру  болды.

Нұрбүбі Базарханқызы топтық бірліктің адам өміріндегі маңыздылығына  тоқтала отырып, «Қаздар сабағы» бейнеролигін көрсету арқылы   қатысушы ұстаздар қауымына ой тастады.

Топтар «Жақсылық» атты   мәтінді оқып,болжамды жауаптарын айтты.Өз пікірлерімен бөлісе отырып, бір шешімге келді.Топтар бірін-бірі бағалап,   мәтін оқиғасының  адами болмысқа әсерін  жеткізе білді. «Гаухарлар иерархиясы»  әдісін Төлебидің «Кісі баласын бақсаң атақ аласың, өз балаңды бақсаң абырой аласың » деген қанатты сөзімен бастады.Ата-аналардың күні бойы жұмыста болып,  балаларына дұрыс қарап ,тәрбие бере алмау себебінен   балалар ауруының көбеюі,сұрағы көп осы мәселелерді шешудің   9 пікірін «Гаухарлар иерхиясына » орналастыруларын сұрады.

Топ мүшелері ақпаратты талдап,зерттеп, практикалық жұмыс орындай отырып,проблемалық жағдайды шеше білді. Өз ойларын ашық айтып, жұмыстарын қорғады.Бірін-бірі толықтырып,бағалай білді.Қатысушылар білім қоржынына  өз ойларын, не білгенін,не үйренгенін жазып салды.

Н.Б.Аязбаеваға  өз алғыстарын білдіре отырып, әлі де бұл ұстаздан үйренерлері көп екенін айтты.

Аймақтық  семинар  директордың әдістемелік ісі жөніндегі  орынбасары Г.К.Байгулакова мен тәжірибелі ұстаз,  орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Г.С.Дуанкулованың «Зерттеу сабақтарындағы кедергілермен оларды жою жолдарын анықтау »  атты  коучингімен жалғасты.Коучингтің  мақсаты  оқу мен оқытуда бөгет болатын факторларды айқындап, негізгі кедергілерді қарастырып және оларды жою жолдарын анықтау болды.Коучинг жағымды психологиялық ахуал тудырумен басталды.Қатысушыларға  «Триумф» фильмінен үзінді көрсетілді. Үзіндінің адамға  әсері мен  қиындық   сөзінің спортта кездесетін синонимін   табу туралы ой тасталды. Кедергі деген не? –деген сұрақ қоя отырып, «Ассоциация»әдісі арқылы «кедергі» сөзіне жан-жақты түсінік берілді.Екінші циклде «Тәжірибе бөлісу»  әдісі  бойынша   үй тапсырмасын қорғады. 

2 зерттеу сабағын өткізген   пән бірлестіктері жұмыстарын қорғады.Зерттеу сабағын өткізуде кездескен кедергілерімен,оны шешу жолдарын көрсетіп, болашаққа жоспарларын ұсынды.  «Менен сұрақ, сізден жауап»  бөлімінде   «Сабақты жоспарлауда қандай қиындықтар туындады?Әсіресе ол қиындықтар сабақтың қай кезеңіне қатысты болды?Зерттеу нәтижесінде, зерттеу сұрағына қаншалықты деңгейде жемісті жауап бере алдыңыз? Зерттеу сабағында қандай әдіс сіздің сабағынызда тиімді болды? Зерттеу нәтижеңіз қандай деңгейге жетті деп ойлайсыз? Зерттеу нәтижеңізде зерттеу сұрағына қаншалықты деңгейде жемісті жауап таба алдыңыз? Балаларды оқытуда сіздерге қандай қиындықтар кездеседі? Оқуда балалар қандай кедергілерге тап болады? Өз тәжірибеңіздегі кедергілерді жоюда сізге не жетіспеді деп ойлайсыз ? Мотивацияны қолдану арқылы оқуда және сабақ беруде кедергілерді жоюға бола ма?Қабілет дағдысы орташа немесе әлсіз оқушыларға көмек көрсетуде қандай әдіс-тәсілдер қолданар едіңіз?» деген сұрақтарға қатысушылар жауап іздеді.Мұғалімдер арасында туындаған диалог әрбір әріптестің кәсіби дамуына, оқушының қажеттіліктерін анықтауға бағытталды. Бәрі менің қолымда «Кері байланыс» сәтінде ұстаздар бес саусаққа өз ойларын жазып қалдырды. Семинар соңында  серіктес мектептерден келген педагогтер  өз алғыстарын білдірді. 



]]>
admin Sat, 17 Feb 2024 17:05:34 +0600
Қазақ тілі онкүндік https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/133-aza-tl-aptaly.html https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/133-aza-tl-aptaly.html admin Fri, 27 Jan 2023 15:43:57 +0600 АӘТД https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/92-atd.html https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/92-atd.html Ашық сабақ:  «Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен
 әскери құралымдарының жалпы әскери жарғылары»         
АӘТД пәнінің мұғалімі Садыков Дильшат Аутович  ашық сабақ өтті. Сабақ өз дәрежесінде жақсы өтілді.
Сабақта оқушылар  Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының жалпы әскери жарғыларымен танысып өз білімдерін арттырды. 


]]>
Ашық сабақ:  «Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен
 әскери құралымдарының жалпы әскери жарғылары»         
АӘТД пәнінің мұғалімі Садыков Дильшат Аутович  ашық сабақ өтті. Сабақ өз дәрежесінде жақсы өтілді.
Сабақта оқушылар  Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының жалпы әскери жарғыларымен танысып өз білімдерін арттырды. 


]]>
admin Fri, 16 Dec 2022 21:56:37 +0600
Аудандық іс-тәжірибе алмасу семинары https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/84-audandy-s-tzhribe-almasu-seminary.html https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/84-audandy-s-tzhribe-almasu-seminary.html Семинарда "Ә.Қастеев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен" кмм, Нәдек орта мектебі, Шежін орта мектебінің информатика мұғалімдері өз тәжірибелерімен бөлісті. ]]> Семинарда "Ә.Қастеев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен" кмм, Нәдек орта мектебі, Шежін орта мектебінің информатика мұғалімдері өз тәжірибелерімен бөлісті. ]]> admin Fri, 02 Dec 2022 20:26:33 +0600 Математика, физика, информатика онкүндігі https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/83-matematika-fizika-informatika-onkndg.html https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/83-matematika-fizika-informatika-onkndg.html Ә.Қастеев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық   мемлекеттік мекемесі 
2022 жылдың 05-15 қараша   аралығында математика, физика информатика пәндерінің 
«Белсенді оқыту әдістері арқылы оқушылардың  пәнге қызығушылығын арттыру»
тақырыбындағы онкүндікке жазылған анықтама.
Апталықтың мақсаты:математика, информатика және физика сабақтарында және сабақтан тыс іс-шараларда оқытудың заманауи тәсілдерін қолдана отырып оқушылардың білім алуға қызығушылығын арттыру, ой-өрісі мен таным белсенділіктерін жан-жақты жетілдіру.
Бүгінгі ғылым мен техниканың қарқынды дамып, еліміздің экономикасы өсіп, үкімет үдемелі индустрияландырудың керемет жобаларын жүзеге асырып отырған кезеңде оқушылардың математика мен физика пәндерінен біліміне, компьютерлік сауаттылық деңгейіне қойылатын талап та жоғары. Болашақта білімді ұрпақ керек, ал білім кілті – барлық нақты ғылымдардың негізін меңгеруде. Себебі математикалық білімі мықты, компьютерлік сауаттылығы жоғары әрі ойлау қабілеті дамыған бала ғана ғылым мен техника тілін табысты меңгере алады. Әр баланың жеке бір ғылымға деген қабілетін ескере отырып оқыту, оны дамытудың барлық мәселелерін шешетін дайын әрі керемет әдістеме болуы мүмкін емес. Оқушылардың бойында білімге деген қажеттілікті сезіну, білім алу үшін өз бетінше іздену, жаңашылдыққа ұмтылу қасиеттерін тәрбиелеу - сабақта ғана емес, сыныптан тыс жұмыстарда да жүзеге асырылуы керек.
Осындай жұмыстың маңызды бір бағыты - пәндік апталық болып саналады. 
2021-2022 оқу жылының 05-15 қараша аралығында «Белсенді оқыту әдістері арқылы оқушылардың  пәнге қызығушылығын арттыру»   тақырыбында   математика, информатика, физика пәндерінің апталығы болып өтті. Апталықтың жоспары әдістемелік бірлестігінің отырысында қаралып талданды және бекітілді. Апталықа байланысты красворд ,сканворд, сөзжұмбақ ,логикалық есептер жазылған газеттер шығарылды.
Бірлестіктің апталық жоспарымен таныстыру мақсатында алғашқы күні оқушылар жиыны өткізілді,  онда апталықтың салтанатты ашылуы өтті.
Апталық барысында пән мұғалімдері жоспарланған ашық сабақтарын өз деңгейінде әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып өткізді. Атап айтқанда  
алгебра пәнінен Аязбаева Н. 9б сыныбында   «Арифметикалық прогрессия» тақырыбында, 5а сыныбында «Жай бөлшектерді  және   аралас  сандарды көбейту.Өзара кері сандар», Сламджанова Б.А 6а сыныбымен «Жақшаларды ашу. Коэффициент.Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру», 6ә сыныбында А.Қарашова  «Айнымалы.Айнымалысы бар өрнек» тақырыбында,
 Ә.Джанбалаева    5б сыныбында  «Жай бөлшектерді  және  аралас   сандарды көбейту. Өзара кері сандар», С.Мунирова  9в сыныбында   «Арифметикалық және  геометриялық прогрессия» тақырыбында , информатика пәнінен Э.Зайырова  9а сыныбында «Деректерді  сүзгілеу» тақырыбында ,М.Тұрғанжан  6а сыныбында «3D редактордағы оъектілердің модельдерін құру», Жетпісбай М  3а сыныбымен «Менің ойыным», физика пәнінен   А.Қалибекова   8а сыныбымен «Кулон заңы,элементар электр заряды» тақырыбында   ашық сабақтар  өткізілді. 
Барлық сабақ  өте тартымды, қызықты, шебер  өткізілді, сабақтарда интерактивті тақта, жаңа педагогикалық технологияның элементтерін  пайдаланды, жас мамандар жаңаша сабақтар көрсетті. Сабақтың соңында оқушылар бағалау парақтарын толтырды және рефлексия «Бүгінгі сабақтан алған әсерім» стикерлерге жазды. Топтық жұмыс арқылы, АКТ пайдалану арқылы мұғалімдер  өз   мақсатына жетті. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында  Н.Аязбаева 7-сыныптар арасында «Жас зияткер» математикалық сайыс, 6 сыныптар арасында А.Қарашова «Математика –ғылымдардың патшасы» , А.Қалибекова  физика  пәнінен 8-сыныптар арасында «Табиғаттағы физика» тақырыбында, 9 сыныптар арасында  С.Мунирова «Математикалық  пирамида »   сайыс , 6-сыныптар арасында Э.Зайырова «Информатика кеше,бүгін,ертең », М.Тұрғанжан 9- сыныптар арасында «Жүзден жүйрік»   сыныптан тыс іс-шаралар  өткізді. Сайысты ұйымдастырған пән мұғалімдері Н.Аязбаева, А.Қарашова. М.Тұрғанжан.  С.Мунирова, А.Қалибекова  жеңген  сыныптарды    марапаттады.
 Апталықтың соңында әдістемелік бірлестіктің информатика пән мұғалімдерінің ұйымдастыруымен   «Цифрлық  платформаларды функционалдық сауаттылықты арттыру мақсатында қолдану» тақырыбында семинар –коучинг ұйымдастырылды.
Қорыта келе,ұстаз- жас ұрпақтың рухани сәулеткері және қоғам, халық өзінің үміті мол болашағын тапсыратын сенімді өкілі. Ұстаз – әрі ғалым, әрі шешен, әрі көшбасшы бола білсе ғана алдында отырған шәкірті білімді болады, болашақта ел тұтқасын берік ұстар азамат болады.
Апталық   қорытындысы бойынша  ұстаздар өздерінің білімдерін,  ұстаздық шеберліктерін ізденпаздықтарымен ұштастыра отырып оқушылармен  тығыз қарым-қатынаста  жұмыс істей алатынын  көрсетті. Апталықтың жабылуында білімді, белсенді қатысқан оқушылар марапатталды. Сөз соңында әріптес  ұстаздарға іскерлік, бақыт пен береке, шығармашылық табыстар тілеймін! 
Анықтама жазған      МИФ пән бірлестік жетекшісі  Б.А.Сламджанова [media=[media=https://www.instagram.com/tv/CnwxGG7gqvK/?igshid=YmMyMTA2M2Y=]]
]]>
Ә.Қастеев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық   мемлекеттік мекемесі 
2022 жылдың 05-15 қараша   аралығында математика, физика информатика пәндерінің 
«Белсенді оқыту әдістері арқылы оқушылардың  пәнге қызығушылығын арттыру»
тақырыбындағы онкүндікке жазылған анықтама.
Апталықтың мақсаты:математика, информатика және физика сабақтарында және сабақтан тыс іс-шараларда оқытудың заманауи тәсілдерін қолдана отырып оқушылардың білім алуға қызығушылығын арттыру, ой-өрісі мен таным белсенділіктерін жан-жақты жетілдіру.
Бүгінгі ғылым мен техниканың қарқынды дамып, еліміздің экономикасы өсіп, үкімет үдемелі индустрияландырудың керемет жобаларын жүзеге асырып отырған кезеңде оқушылардың математика мен физика пәндерінен біліміне, компьютерлік сауаттылық деңгейіне қойылатын талап та жоғары. Болашақта білімді ұрпақ керек, ал білім кілті – барлық нақты ғылымдардың негізін меңгеруде. Себебі математикалық білімі мықты, компьютерлік сауаттылығы жоғары әрі ойлау қабілеті дамыған бала ғана ғылым мен техника тілін табысты меңгере алады. Әр баланың жеке бір ғылымға деген қабілетін ескере отырып оқыту, оны дамытудың барлық мәселелерін шешетін дайын әрі керемет әдістеме болуы мүмкін емес. Оқушылардың бойында білімге деген қажеттілікті сезіну, білім алу үшін өз бетінше іздену, жаңашылдыққа ұмтылу қасиеттерін тәрбиелеу - сабақта ғана емес, сыныптан тыс жұмыстарда да жүзеге асырылуы керек.
Осындай жұмыстың маңызды бір бағыты - пәндік апталық болып саналады. 
2021-2022 оқу жылының 05-15 қараша аралығында «Белсенді оқыту әдістері арқылы оқушылардың  пәнге қызығушылығын арттыру»   тақырыбында   математика, информатика, физика пәндерінің апталығы болып өтті. Апталықтың жоспары әдістемелік бірлестігінің отырысында қаралып талданды және бекітілді. Апталықа байланысты красворд ,сканворд, сөзжұмбақ ,логикалық есептер жазылған газеттер шығарылды.
Бірлестіктің апталық жоспарымен таныстыру мақсатында алғашқы күні оқушылар жиыны өткізілді,  онда апталықтың салтанатты ашылуы өтті.
Апталық барысында пән мұғалімдері жоспарланған ашық сабақтарын өз деңгейінде әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып өткізді. Атап айтқанда  
алгебра пәнінен Аязбаева Н. 9б сыныбында   «Арифметикалық прогрессия» тақырыбында, 5а сыныбында «Жай бөлшектерді  және   аралас  сандарды көбейту.Өзара кері сандар», Сламджанова Б.А 6а сыныбымен «Жақшаларды ашу. Коэффициент.Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру», 6ә сыныбында А.Қарашова  «Айнымалы.Айнымалысы бар өрнек» тақырыбында,
 Ә.Джанбалаева    5б сыныбында  «Жай бөлшектерді  және  аралас   сандарды көбейту. Өзара кері сандар», С.Мунирова  9в сыныбында   «Арифметикалық және  геометриялық прогрессия» тақырыбында , информатика пәнінен Э.Зайырова  9а сыныбында «Деректерді  сүзгілеу» тақырыбында ,М.Тұрғанжан  6а сыныбында «3D редактордағы оъектілердің модельдерін құру», Жетпісбай М  3а сыныбымен «Менің ойыным», физика пәнінен   А.Қалибекова   8а сыныбымен «Кулон заңы,элементар электр заряды» тақырыбында   ашық сабақтар  өткізілді. 
Барлық сабақ  өте тартымды, қызықты, шебер  өткізілді, сабақтарда интерактивті тақта, жаңа педагогикалық технологияның элементтерін  пайдаланды, жас мамандар жаңаша сабақтар көрсетті. Сабақтың соңында оқушылар бағалау парақтарын толтырды және рефлексия «Бүгінгі сабақтан алған әсерім» стикерлерге жазды. Топтық жұмыс арқылы, АКТ пайдалану арқылы мұғалімдер  өз   мақсатына жетті. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында  Н.Аязбаева 7-сыныптар арасында «Жас зияткер» математикалық сайыс, 6 сыныптар арасында А.Қарашова «Математика –ғылымдардың патшасы» , А.Қалибекова  физика  пәнінен 8-сыныптар арасында «Табиғаттағы физика» тақырыбында, 9 сыныптар арасында  С.Мунирова «Математикалық  пирамида »   сайыс , 6-сыныптар арасында Э.Зайырова «Информатика кеше,бүгін,ертең », М.Тұрғанжан 9- сыныптар арасында «Жүзден жүйрік»   сыныптан тыс іс-шаралар  өткізді. Сайысты ұйымдастырған пән мұғалімдері Н.Аязбаева, А.Қарашова. М.Тұрғанжан.  С.Мунирова, А.Қалибекова  жеңген  сыныптарды    марапаттады.
 Апталықтың соңында әдістемелік бірлестіктің информатика пән мұғалімдерінің ұйымдастыруымен   «Цифрлық  платформаларды функционалдық сауаттылықты арттыру мақсатында қолдану» тақырыбында семинар –коучинг ұйымдастырылды.
Қорыта келе,ұстаз- жас ұрпақтың рухани сәулеткері және қоғам, халық өзінің үміті мол болашағын тапсыратын сенімді өкілі. Ұстаз – әрі ғалым, әрі шешен, әрі көшбасшы бола білсе ғана алдында отырған шәкірті білімді болады, болашақта ел тұтқасын берік ұстар азамат болады.
Апталық   қорытындысы бойынша  ұстаздар өздерінің білімдерін,  ұстаздық шеберліктерін ізденпаздықтарымен ұштастыра отырып оқушылармен  тығыз қарым-қатынаста  жұмыс істей алатынын  көрсетті. Апталықтың жабылуында білімді, белсенді қатысқан оқушылар марапатталды. Сөз соңында әріптес  ұстаздарға іскерлік, бақыт пен береке, шығармашылық табыстар тілеймін! 
Анықтама жазған      МИФ пән бірлестік жетекшісі  Б.А.Сламджанова [media=[media=https://www.instagram.com/tv/CnwxGG7gqvK/?igshid=YmMyMTA2M2Y=]]
]]>
admin Fri, 18 Nov 2022 20:16:02 +0600
Бастауыш пән бірлестігінің онкүндігі https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/60-bastauysh-pn-brlestgn-onkndg.html https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/60-bastauysh-pn-brlestgn-onkndg.html ]]> ]]> admin Wed, 09 Mar 2022 11:43:54 +0600 Аудандық сабақ https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/59-audandy-saba.html https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/59-audandy-saba.html Білім беру ұйымының атауы«Ә.Қастеев атындағы орта мектебі МДШО» КММПәні:Қазақстан тарихыБөлім: Үйсүнләр билән қаңлиларПедагогтің аты-жөні:Аметова А.НКүні:23.02
Сынып: 5 «Б»Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:Сабақтың тақырыбы:Үйсүнләр тоғрилиқ язма мәлуматларОқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:5.3.2.2. Қазақстан территориясидики дәсләпки мәмликәтлик     бирләшмиләрниң  хошна  әлләр билән     қариму –қатнишини ениқлаш  Сабақтың  мақсатыҚазақстан территориясидики дәсләпки мәмликәтлик     бирләшмиләрниң  хошна  әлләр билән     қариму –қатнишини ениқлайду. Сабақтың барысыСабақтың кезеңі/
уақытыПедагогтің әрекетіОқушының әрекетіБағалауРесурстарҰйымдас
тыру
 Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Бекіту
үйге тапсырма
Кері 
байланысІ.Уюштуруш қисим.
«Адашқан һәрипләр» арқилиқ дәрисниң мавзусини ачимиз.
ҮНЙСҮ
Оқуш мәхсити: ижтимаий топларниң алаһидилигини  чүшәндүрүш
Дәрис мәхсити: ижтимаий топларниң алаһидилигини     чүшиниду. 
«Сән маңа», «мән саңа» усули билән өй тапшурмисини сораш
Бүгүнки дәристә  үйсүнләрниң турмуш-тирикчилиги тоғрилиқ билимиз. 
Үйсүнләрниң хошна әлләр билән алақисисни ениқлаймиз.
Бизгә учришидиған йеңи сөз шәхсий(жекеменшік) 
«Кинометафора» усули
Видеоролик көрситиш
Мәтин билән ишләйду
Оқуғучилар мәтинни өз алдиға оқуйду.
ой пикирлирини ейтиду. 
«Стоп-кадр» усули
Сүрәтләр илиниду.
Шу сүрәтләр тоғрилиқ сөзләйду.
1.Көп илқа
2. Кийим кечәкләр
3.Қорғанлар
«Ижадий контекст»  Музейға сәяһәт
  1. Оқуғучилар музейға барди
  2. Музейда Үйсүнләр тоғрилиқ нурғун мәлуматлар бар.
  3. Йәттису өлкисидин тепилған  буға һәйкилини көрди..
  4. Архарлар тәсвирләнгән бәлбағ –бәлдикниң учи  музейда сақланған екән.
  5. Оқуғучилар музейда баһалиқ нәрсиләрни қоли билән тутуп көрди.
  6. Бир-бири билән сөзлишип күлүшти..
  7. Жыланды көмүгидин қошбуға шәкиллик илмәк көрди.
  8. Йәттисудин тепилған сапал идишларни көрди.
  9. Музейдин қайтқанда бир-икки баһалиқ нәрсиләрни янчуғиға селивалди.
«Сехирлиқ хәритә»
Сәясий хәритә билән ишләш.сәясий хәритидин Қазақстанниң хошна мәмликәтләр билән чегарисини көрситиду. Үйсүнләрниң хошна мәмликәтләр билән чегарисисни көрситиду.
«Бэкроним»усули
1.630000
2.Көк бөрә
3.Сыма Цянь
4.Йәттису тәвәси ,Чу,Талас дәриялири
5.Мал чарвачилиғи
6. Чигучен «Қизил Аңғар»
ЭСӘТ –тәһлил
Э-Экономикилиқ
Йерим көчмән вә олтурушлуқ үйсүн жәмийитидә ишләп чиқиришниң икки түри болди.мал вә йәр мал мүлүк байлиқниң жиғилиши,мал-мүлүк, жиһазға шәхсийликниң ешиши, товар алмишишниң тәрәққиятиға елип келиду
С-Сәясий
Қазақстанниң Йәттису өлкиси , Чу,Талас дәриялири арқилиқ,Иссиқкөл вә Хитайниң шималий –ғәрбидә яшиған.Шәрқидә һунлар билән,ғәрбидә қаңли ели билән чегаридаш болған.
Ә-Ижтимаий (Әлеуметтік)
Ижтимаий қатинашлар чоң вә оттура мал егилириниң шәхсий қатинашлар түридә тәрәққий әтти.
Т-Технология
Үйсүнләрниң бәрдашлиқ беридиған күчи аз       болғанлиқтин ойлиниш сәяситини жүргүзди.
«Үйсүнләрниң хошна әлләр билән алақиси  тоғрилиқ хәвәрлимә йезип ,&44оқуш
SMS йезиш
демография
 Оқуғучилар бир-биригә тиләклирини ейтип көңүллүк кәйпият беғишлайду.Оқуғучилар бир-биригә соаллар қойиду
Оқуғучилар топ билән соалларға жавап бериду.
Дескриптор
Үйсүнләр тоғрилиқ видеоролик арқилиқ бала өз ой пикирлирини ейтиду
Дескриптор
Үйсүн     мәмликити тоғрилиқ билиду.
Хитай мәлуматлиридин шәрқидә һунлар билән чегаридаш екәнлигини ейталайду.
Ғәрбидә қаңли билән чегаридаш екәнлигини билиду.
Йәр көләмини хәритидин көрситәләйду.
Сын турғусидин ойлап сүрәтләргә қарап өз ойлирини ейтиду.
«Музейға сәяһәт»
Оқуғучилар жүп билән иш ишләйду.
Мәтин билән иш.
Мәтиндин асасий идеяни ениқлайду.
«Әң яхши жавап» Оқуғучилар өз ойлирини муһакимә қилиду.
Дескриптор
Хәритидин хошна мәмликәтләрни көрситиду
Уларниң өз ара алақисисни бәлгүләләйду.
Дескриптор
1. Берилгән  сөзләргә мавзуға бағлиқ жүмлә түзәйду.
.Дескриптор 
-Үйсүнләрниң  жәмийәтлик қурулушини билиду.
-Үйсүнләрниң келип чиқишини, кәсипини, территорисини билиду
Дескриптор
-ЭСӘТ тәһлил ишини жүргизиду.
-үйсүнләрниң экономикилиқ әһвалини билиду
-сәясий ижтимаий әһвалини ажритиду.
Технологиясини чүшиниду.
Бүгүнки өтүлгән мавзу бойичә бир-биригә  өз ойлирини хәт язиду.Дескриптор билән баһалаш
ҚБ
ҚБ муәллим оқуғучиларниң жававини зәң қоюп тиңшап әкси бағлиниш берип туриду.
«әң яхши жавап»
Өзини өзи баһалаш
Оқуғучилар баһалаш критерийлири билән өз дәрижисидә баһалайду.
ҚБСТО
Интерактив
лиқ тахта 
слайдлар
«Музейға сәяһәт»»
Тор бәтлири
Мавзулуқ сүрәтләр
Схемилар
«Бэкроним»»усули
Хәритә
ЭСӘТ –тәһлил
ЭСӘТ –тәһлил кәштиси
«SMS» усули






 
                                                                  
 
 ]]>
Білім беру ұйымының атауы«Ә.Қастеев атындағы орта мектебі МДШО» КММПәні:Қазақстан тарихыБөлім: Үйсүнләр билән қаңлиларПедагогтің аты-жөні:Аметова А.НКүні:23.02
Сынып: 5 «Б»Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:Сабақтың тақырыбы:Үйсүнләр тоғрилиқ язма мәлуматларОқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:5.3.2.2. Қазақстан территориясидики дәсләпки мәмликәтлик     бирләшмиләрниң  хошна  әлләр билән     қариму –қатнишини ениқлаш  Сабақтың  мақсатыҚазақстан территориясидики дәсләпки мәмликәтлик     бирләшмиләрниң  хошна  әлләр билән     қариму –қатнишини ениқлайду. Сабақтың барысыСабақтың кезеңі/
уақытыПедагогтің әрекетіОқушының әрекетіБағалауРесурстарҰйымдас
тыру
 Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Бекіту
үйге тапсырма
Кері 
байланысІ.Уюштуруш қисим.
«Адашқан һәрипләр» арқилиқ дәрисниң мавзусини ачимиз.
ҮНЙСҮ
Оқуш мәхсити: ижтимаий топларниң алаһидилигини  чүшәндүрүш
Дәрис мәхсити: ижтимаий топларниң алаһидилигини     чүшиниду. 
«Сән маңа», «мән саңа» усули билән өй тапшурмисини сораш
Бүгүнки дәристә  үйсүнләрниң турмуш-тирикчилиги тоғрилиқ билимиз. 
Үйсүнләрниң хошна әлләр билән алақисисни ениқлаймиз.
Бизгә учришидиған йеңи сөз шәхсий(жекеменшік) 
«Кинометафора» усули
Видеоролик көрситиш
Мәтин билән ишләйду
Оқуғучилар мәтинни өз алдиға оқуйду.
ой пикирлирини ейтиду. 
«Стоп-кадр» усули
Сүрәтләр илиниду.
Шу сүрәтләр тоғрилиқ сөзләйду.
1.Көп илқа
2. Кийим кечәкләр
3.Қорғанлар
«Ижадий контекст»  Музейға сәяһәт
  1. Оқуғучилар музейға барди
  2. Музейда Үйсүнләр тоғрилиқ нурғун мәлуматлар бар.
  3. Йәттису өлкисидин тепилған  буға һәйкилини көрди..
  4. Архарлар тәсвирләнгән бәлбағ –бәлдикниң учи  музейда сақланған екән.
  5. Оқуғучилар музейда баһалиқ нәрсиләрни қоли билән тутуп көрди.
  6. Бир-бири билән сөзлишип күлүшти..
  7. Жыланды көмүгидин қошбуға шәкиллик илмәк көрди.
  8. Йәттисудин тепилған сапал идишларни көрди.
  9. Музейдин қайтқанда бир-икки баһалиқ нәрсиләрни янчуғиға селивалди.
«Сехирлиқ хәритә»
Сәясий хәритә билән ишләш.сәясий хәритидин Қазақстанниң хошна мәмликәтләр билән чегарисини көрситиду. Үйсүнләрниң хошна мәмликәтләр билән чегарисисни көрситиду.
«Бэкроним»усули
1.630000
2.Көк бөрә
3.Сыма Цянь
4.Йәттису тәвәси ,Чу,Талас дәриялири
5.Мал чарвачилиғи
6. Чигучен «Қизил Аңғар»
ЭСӘТ –тәһлил
Э-Экономикилиқ
Йерим көчмән вә олтурушлуқ үйсүн жәмийитидә ишләп чиқиришниң икки түри болди.мал вә йәр мал мүлүк байлиқниң жиғилиши,мал-мүлүк, жиһазға шәхсийликниң ешиши, товар алмишишниң тәрәққиятиға елип келиду
С-Сәясий
Қазақстанниң Йәттису өлкиси , Чу,Талас дәриялири арқилиқ,Иссиқкөл вә Хитайниң шималий –ғәрбидә яшиған.Шәрқидә һунлар билән,ғәрбидә қаңли ели билән чегаридаш болған.
Ә-Ижтимаий (Әлеуметтік)
Ижтимаий қатинашлар чоң вә оттура мал егилириниң шәхсий қатинашлар түридә тәрәққий әтти.
Т-Технология
Үйсүнләрниң бәрдашлиқ беридиған күчи аз       болғанлиқтин ойлиниш сәяситини жүргүзди.
«Үйсүнләрниң хошна әлләр билән алақиси  тоғрилиқ хәвәрлимә йезип ,&44оқуш
SMS йезиш
демография
 Оқуғучилар бир-биригә тиләклирини ейтип көңүллүк кәйпият беғишлайду.Оқуғучилар бир-биригә соаллар қойиду
Оқуғучилар топ билән соалларға жавап бериду.
Дескриптор
Үйсүнләр тоғрилиқ видеоролик арқилиқ бала өз ой пикирлирини ейтиду
Дескриптор
Үйсүн     мәмликити тоғрилиқ билиду.
Хитай мәлуматлиридин шәрқидә һунлар билән чегаридаш екәнлигини ейталайду.
Ғәрбидә қаңли билән чегаридаш екәнлигини билиду.
Йәр көләмини хәритидин көрситәләйду.
Сын турғусидин ойлап сүрәтләргә қарап өз ойлирини ейтиду.
«Музейға сәяһәт»
Оқуғучилар жүп билән иш ишләйду.
Мәтин билән иш.
Мәтиндин асасий идеяни ениқлайду.
«Әң яхши жавап» Оқуғучилар өз ойлирини муһакимә қилиду.
Дескриптор
Хәритидин хошна мәмликәтләрни көрситиду
Уларниң өз ара алақисисни бәлгүләләйду.
Дескриптор
1. Берилгән  сөзләргә мавзуға бағлиқ жүмлә түзәйду.
.Дескриптор 
-Үйсүнләрниң  жәмийәтлик қурулушини билиду.
-Үйсүнләрниң келип чиқишини, кәсипини, территорисини билиду
Дескриптор
-ЭСӘТ тәһлил ишини жүргизиду.
-үйсүнләрниң экономикилиқ әһвалини билиду
-сәясий ижтимаий әһвалини ажритиду.
Технологиясини чүшиниду.
Бүгүнки өтүлгән мавзу бойичә бир-биригә  өз ойлирини хәт язиду.Дескриптор билән баһалаш
ҚБ
ҚБ муәллим оқуғучиларниң жававини зәң қоюп тиңшап әкси бағлиниш берип туриду.
«әң яхши жавап»
Өзини өзи баһалаш
Оқуғучилар баһалаш критерийлири билән өз дәрижисидә баһалайду.
ҚБСТО
Интерактив
лиқ тахта 
слайдлар
«Музейға сәяһәт»»
Тор бәтлири
Мавзулуқ сүрәтләр
Схемилар
«Бэкроним»»усули
Хәритә
ЭСӘТ –тәһлил
ЭСӘТ –тәһлил кәштиси
«SMS» усули






 
                                                                  
 
 ]]>
admin Wed, 23 Feb 2022 17:05:14 +0600
Тренинг https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/54-trening.html https://kasteev.panfilov.edu.kz/main/54-trening.html Тренингтің тақырыбы: «Аудиал, визуал, кинестетик. Сіз қай топқа 
                                                     жатасыз?»
Тренингтің мақсаты: мұғалімдердің ақпаратты қабылдауы бойынша аудиал, визуал, кинестетик қай типке жататынын анықтау.
-- Адамдарды ақпаратты қалай қабылдайтынына байланысты 3 топқа жіктеуге болады. Олар «Аудиал, визуал, кинестетик». Өзіміз туралы жақсы білу үшін осы топтың қайсысына жататынымызды бүгінгі тренингте анықтаймыз. 
-Тапсырма: тест түрінде  (А, В, С) тапсырманы қоямын
Мен берген тесттің сұрақтарына мейлінше шынайы жауап беруге тырысыңыздар.
А• Визуал: 1, 5, 8, 10, 12, 14, 19, 21, 23, 27, 31, 32, 39, 40, 42, 45.
 
 
В• Аудиал: 2, 6, 7, 13, 15, 17, 20, 24, 26, 33, 34, 36, 37, 43, 46, 48.
 
 
С• Кинестетик: 3, 4, 9, 11, 16, 18, 22, 25, 28, 29, 30, 35, 38, 41, 44, 47
-- Аудиалдар ақпаратты есту мүшесі арқылы қабылдайды. Бұл өте сирек кездесетін жандар. Олардың есте сақтау қабілеті мен есту мүмкіндігі өте жақсы дамыған. Және әңгімелесушісімен міндетті түрде бетпе-бет жүздесуді қажетсінбейді. Сөйлеген сайын жадырай түседі. Сіздің айтып бергеніңізді сөзбе сөз қайталап беру мүмкіндігі де бар. 
  Еш уақытта олардың сөзін бөлуге болмайды. Бөлген жағдайда сізбен екінші рет сөйлеспей қояды. Сырт көзге аудиалдар қырсық, еш өзгермейтін адам болып көрінуі мүмкін. Бірақ бұл жалған ақпарат, себебі аудиалдар өте мейірімді келеді. Кез келген уақытта тыңдап, кеңесін айтады.Аудиалдар әлемі музыка мен ырғақтан, мелодиядан тұрады. Оған барлық тақырып қызықты. Адамдармен сөйлесу үшін себеп іздейді. Аудиалдардан тамаша дәріскер, музыкант және психолог шығады.
-- Визуалдар айналасында жүзеге асып жатқан құбылыстарға терең үңіліп, ақпаратты көздері арқылы қабылдайды. Олар көз алдына картинаны елестетіп, оны сипаттап бере алады. Әңгімені де жақсы айтады. Визуалды жүйенің арқасында шексіз армандап, жаңа дүниелерді ойлап табуға болады. Олар барлығын да өте жақсы ұйымдастырады. Қызметкерлер арасында жұмысты теңдей бөледі. Визуалдарға бір нәрсені түсіндіру үшін сурет, графика, кесте ұсынған абзал. Осылайша ақпаратты жылдам әрі жақсы түсінеді. Оларға дауыс көтеріп, «жоқ» деген сөзді айтуға болмайды. Визуалдар үшін барлығының әдемі болуы маңызды. Үстіне ыңғайсыз болса да, көпшіліктің көңілінен шығатын киім киюді ұнатады. Бұл үнемі осылай жасайды деген сөз емес. Бар болғаны адамның сыртқы көрінісін жақсы бағалайтындығы. Мұнымен қатар визуалдарды жуылмаған, мыжылған киімде көруіңіз мүмкін емес. Визуалдар үшін көз бен құлақ бір мүше. Дауыстары жарқын, көзқарастары айқын болады. Олар –шығармашылықтың, өнердің адамы. Оларға сурет құралдарын, кино көретін үлкен экран, фотоаппарат, видеокамера берсеңіз болады.
-- Кинестетиктер қоршаған ортаны ерекше сезініп, ақпаратты қимыл-қозғалыс, құшақтау арқылы қабылдайды. Олар еш уақытта сезімін жасыра алмайды. Қойылған сұраққа қысқа да, нұсқа жауап береді. Шешімді сезімдеріне сүйене отырып қабылдайды. Кинестетиктер ыңғайсыз киімді мүлдем кимейді, барынша жайлылықты, тақырыптарды қызу талқылайтын пікір-таластарды ұнатады. Әңгіме барысында қолыңыздан ұстап, жағдайыңызды сұрайды. Жанында тұратын адамға өте жақын тұрады. Жан дүниесіне тек «таңдаулы» адамдарды ғана кіргізеді. Кез келген нәрсені қолмен ұстап, иісін иіскеп, қозғалтып барып таниды.
Бір нәрсені өздері жасап көрмейінше, түсінбейді. Жоспар, арман, мақсат сынды сөздерді мүлдем ойға алмайды. Олар үшін тек сезім маңызды рөл ойнайды. Бұл типке жататын адамдарға хош иісті майшамдар, сазбалшықтан, қолдан жасалған бұйымдарды сыйлаған дұрыс. Массаж, шаш сәндеу, фитнес залына алып барсаңыз да болады.   
Оқушының ақпаратты қабылдау түріне байланысты 
Жиі айтатын сөзі 
Аудиал:
  • менің не айтатынымды тыңдаңызшы,
  • сіздің даусыңызды естігенім үшін қуаныштымын,
  • бұл дыбыс менің жыныма тиеді,
  • былайынша жаман ұсыныс емес,
  • ол бұл сөзімен не айтқысы келді екен. 
  • Диалог кезінде әңгімелесушісінің аузына құлағын тосады. 
  • Аудиал досыңызды қуантқыңыз келсе, тыңдайтын жақсы әуендер сыйлаңыз.
Визуал: Ерекшелігі:
  • мүсіні арық,
  • бойын тік ұстайды,
  •  ерні жіңішке,
  •  даусы жарқын шығады.
Жиі айтатын сөздері:
  • мен көріп тұрмын,
  • анаған қарашы,
  •  мына жерден жақсы көрінеді,
  • өзіңіз көріп тұрғаныңыздай.
  • Визуалдар көргенін есте сақтайды.
Жиі айтатын сөздері:    Кинестетик:
  • қарым-қатынасқа түсу,
  • мен сеземін,
  • бір нәрсені ұстап алу,
  • қол ұстасып,
  • өзіңді бақылау,
  • сабыр сақтаңыз,
  • біз мәселенің шешімін табуға аз қалдық.
Біз оқушыларға әр түрлі ақпарат береміз және сол ақпаратты мейлінше жақсы қабылдағанын қалаймыз. Ал оқушыларымыздың қабылдау деңгейі неге әртүрлі болады? Біреуі тез ұғады, екіншісі көбірек түсіндіруді қажет етеді. Осы орайда оқушыларымыздың ақпаратты қабылдауына қарай қай топқа (аудиал, визуал, кинестетик) топқа жататынын білсек, тиянақты білім беруге болады.
Осымен тренинг аяқталды тренингтен алған білімдеріңізді тәжірибеде қолданады деп сенемін.]]>
Тренингтің тақырыбы: «Аудиал, визуал, кинестетик. Сіз қай топқа 
                                                     жатасыз?»
Тренингтің мақсаты: мұғалімдердің ақпаратты қабылдауы бойынша аудиал, визуал, кинестетик қай типке жататынын анықтау.
-- Адамдарды ақпаратты қалай қабылдайтынына байланысты 3 топқа жіктеуге болады. Олар «Аудиал, визуал, кинестетик». Өзіміз туралы жақсы білу үшін осы топтың қайсысына жататынымызды бүгінгі тренингте анықтаймыз. 
-Тапсырма: тест түрінде  (А, В, С) тапсырманы қоямын
Мен берген тесттің сұрақтарына мейлінше шынайы жауап беруге тырысыңыздар.
А• Визуал: 1, 5, 8, 10, 12, 14, 19, 21, 23, 27, 31, 32, 39, 40, 42, 45.
 
 
В• Аудиал: 2, 6, 7, 13, 15, 17, 20, 24, 26, 33, 34, 36, 37, 43, 46, 48.
 
 
С• Кинестетик: 3, 4, 9, 11, 16, 18, 22, 25, 28, 29, 30, 35, 38, 41, 44, 47
-- Аудиалдар ақпаратты есту мүшесі арқылы қабылдайды. Бұл өте сирек кездесетін жандар. Олардың есте сақтау қабілеті мен есту мүмкіндігі өте жақсы дамыған. Және әңгімелесушісімен міндетті түрде бетпе-бет жүздесуді қажетсінбейді. Сөйлеген сайын жадырай түседі. Сіздің айтып бергеніңізді сөзбе сөз қайталап беру мүмкіндігі де бар. 
  Еш уақытта олардың сөзін бөлуге болмайды. Бөлген жағдайда сізбен екінші рет сөйлеспей қояды. Сырт көзге аудиалдар қырсық, еш өзгермейтін адам болып көрінуі мүмкін. Бірақ бұл жалған ақпарат, себебі аудиалдар өте мейірімді келеді. Кез келген уақытта тыңдап, кеңесін айтады.Аудиалдар әлемі музыка мен ырғақтан, мелодиядан тұрады. Оған барлық тақырып қызықты. Адамдармен сөйлесу үшін себеп іздейді. Аудиалдардан тамаша дәріскер, музыкант және психолог шығады.
-- Визуалдар айналасында жүзеге асып жатқан құбылыстарға терең үңіліп, ақпаратты көздері арқылы қабылдайды. Олар көз алдына картинаны елестетіп, оны сипаттап бере алады. Әңгімені де жақсы айтады. Визуалды жүйенің арқасында шексіз армандап, жаңа дүниелерді ойлап табуға болады. Олар барлығын да өте жақсы ұйымдастырады. Қызметкерлер арасында жұмысты теңдей бөледі. Визуалдарға бір нәрсені түсіндіру үшін сурет, графика, кесте ұсынған абзал. Осылайша ақпаратты жылдам әрі жақсы түсінеді. Оларға дауыс көтеріп, «жоқ» деген сөзді айтуға болмайды. Визуалдар үшін барлығының әдемі болуы маңызды. Үстіне ыңғайсыз болса да, көпшіліктің көңілінен шығатын киім киюді ұнатады. Бұл үнемі осылай жасайды деген сөз емес. Бар болғаны адамның сыртқы көрінісін жақсы бағалайтындығы. Мұнымен қатар визуалдарды жуылмаған, мыжылған киімде көруіңіз мүмкін емес. Визуалдар үшін көз бен құлақ бір мүше. Дауыстары жарқын, көзқарастары айқын болады. Олар –шығармашылықтың, өнердің адамы. Оларға сурет құралдарын, кино көретін үлкен экран, фотоаппарат, видеокамера берсеңіз болады.
-- Кинестетиктер қоршаған ортаны ерекше сезініп, ақпаратты қимыл-қозғалыс, құшақтау арқылы қабылдайды. Олар еш уақытта сезімін жасыра алмайды. Қойылған сұраққа қысқа да, нұсқа жауап береді. Шешімді сезімдеріне сүйене отырып қабылдайды. Кинестетиктер ыңғайсыз киімді мүлдем кимейді, барынша жайлылықты, тақырыптарды қызу талқылайтын пікір-таластарды ұнатады. Әңгіме барысында қолыңыздан ұстап, жағдайыңызды сұрайды. Жанында тұратын адамға өте жақын тұрады. Жан дүниесіне тек «таңдаулы» адамдарды ғана кіргізеді. Кез келген нәрсені қолмен ұстап, иісін иіскеп, қозғалтып барып таниды.
Бір нәрсені өздері жасап көрмейінше, түсінбейді. Жоспар, арман, мақсат сынды сөздерді мүлдем ойға алмайды. Олар үшін тек сезім маңызды рөл ойнайды. Бұл типке жататын адамдарға хош иісті майшамдар, сазбалшықтан, қолдан жасалған бұйымдарды сыйлаған дұрыс. Массаж, шаш сәндеу, фитнес залына алып барсаңыз да болады.   
Оқушының ақпаратты қабылдау түріне байланысты 
Жиі айтатын сөзі 
Аудиал:
  • менің не айтатынымды тыңдаңызшы,
  • сіздің даусыңызды естігенім үшін қуаныштымын,
  • бұл дыбыс менің жыныма тиеді,
  • былайынша жаман ұсыныс емес,
  • ол бұл сөзімен не айтқысы келді екен. 
  • Диалог кезінде әңгімелесушісінің аузына құлағын тосады. 
  • Аудиал досыңызды қуантқыңыз келсе, тыңдайтын жақсы әуендер сыйлаңыз.
Визуал: Ерекшелігі:
  • мүсіні арық,
  • бойын тік ұстайды,
  •  ерні жіңішке,
  •  даусы жарқын шығады.
Жиі айтатын сөздері:
  • мен көріп тұрмын,
  • анаған қарашы,
  •  мына жерден жақсы көрінеді,
  • өзіңіз көріп тұрғаныңыздай.
  • Визуалдар көргенін есте сақтайды.
Жиі айтатын сөздері:    Кинестетик:
  • қарым-қатынасқа түсу,
  • мен сеземін,
  • бір нәрсені ұстап алу,
  • қол ұстасып,
  • өзіңді бақылау,
  • сабыр сақтаңыз,
  • біз мәселенің шешімін табуға аз қалдық.
Біз оқушыларға әр түрлі ақпарат береміз және сол ақпаратты мейлінше жақсы қабылдағанын қалаймыз. Ал оқушыларымыздың қабылдау деңгейі неге әртүрлі болады? Біреуі тез ұғады, екіншісі көбірек түсіндіруді қажет етеді. Осы орайда оқушыларымыздың ақпаратты қабылдауына қарай қай топқа (аудиал, визуал, кинестетик) топқа жататынын білсек, тиянақты білім беруге болады.
Осымен тренинг аяқталды тренингтен алған білімдеріңізді тәжірибеде қолданады деп сенемін.]]>
admin Wed, 23 Feb 2022 16:33:55 +0600