Әдістемелік бірлестіктердің жылдық жұмыс жоспары - А.Қастеев атындағы орта мектеп https://kasteev.panfilov.edu.kz/ ru Әдістемелік бірлестіктердің жылдық жұмыс жоспары - А.Қастеев атындағы орта мектеп DataLife Engine Математика челленджі өткізілді https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/157-matematika-chellendzh-tkzld.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/157-matematika-chellendzh-tkzld.html математика челленджі​​​]]> математика челленджі​​​]]> admin Sat, 03 Feb 2024 21:00:38 +0600 «Табыс септік» LS сабақ https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/152-tabys-septk.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/152-tabys-septk.html Касымбекова Махаббат Мухаметкалиевнаның  LSзерттеу сабағына рефлексивті  есебі

2024 жылы 24-қаңтар күні Қазақ тілі пәнінен «Табыс септік» тақырыбында сабақ өттім.


         L.S. зерттеу сабағында сын тұрғысынан ойлау дaғдылaрын кеңінен қолдана отырып  "Көршіңмен бөліс"әдісі арқылы үй тапсырмасын тексердім.  

Тaқыpыпты aшy үшін «Зат есімнің септелуі» атты бейнеролик көрсету арқылы оқушылардың зейінін сабаққа аударып алдым. «Мюнстерберг» әдісі жаңа сабақтың тақырыбын aшуғa мүмкіндік бeрді. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтап алып, табыс септігінің ережесімен таныстырдым.

Жаңа сабақ

«Білу және түсіну» Оқулықпен жұмыста 51-жаттығу бойынша мәтінді аудиожазбадан тыңдауды ұсындым. Бұл тәсіл арқылы, оқушылар аудиожазбаны   мұқият тыңдап, тыңдалған мәтін бойынша өз ой пікірлерімен бөлісті.


Топтық жұмыс

54-жаттығу 

Әр топ өздеріне берілген сөзге табыс септігінің жалғауын жалғап,сол сөзден сөйлем құрап жазу тапсырылды. Табыс септіктегі сөздің қай сөзбен байланысатынын сызбамен көрсетіп,берілген кесте бойынша талдау ұсынылды.Топ мүшелері бірлесе отырып тапсырманы толық орындап,қорғады.

Сергіту сәті «Әуеннен қалма!» әуен ырғағымен бірге қимыл-қозғалыс жасап сергіп қалды. Өте көңілді болды.

Жұптық жұмыс

«Жұмыртқа аршу» арқылы зат есімнің септелуі туралы алған білімдерін дамыту мақсатында тапсырма бердім.Әр жұп өзіне берілген тапсырманы орындау үшін,жұмыртқаны ашып тапсырманы орындайды. Берілген сөзді септеп жазып шықты.Барлық жұп жауаптарын оқып таныстырды.

52-жаттығу Дәптермен жұмыс/Тақтаман жұмыс/

Сөйлемдерді көшіріп жазып.табыс септігіндегі сөзді тауып,сұрақ қойып ,сөз құрамына талдады.

Жаңа сабақты бекіту мақсатында «Көгершіннен хат» әдісі өте тиімді болды.Себебі әр оқушы көгершін тапсырмаларын орындап,ережелерді еске түіріп ,мысалдар келтірді. ЕБҚЕО оқушыларға табыс септігіне қатысты сөйлем құрау тапсырылды.

 Бәрі жоғары белсенділік танытты

Сабақ соңында кері байланыс пен өзін-өзі бағалау «Ми» әдісі арқылы жүзеге асырылды. Әр оқушы тапсырмалар бойынша жинаған балдарын айтып,бүгінгі сабақтан алған әсерлерін шамдарды бояу арқылы жеткізді.

Сабақтағы тиімсіз әдіс «Өзін-өзі бағалау» топтық жұмыста нақты болмады.  Келесі сабақта топтық жұмыста топ мүшелерін топбасшыға бағалату ескеріледі.Әлі де болса өзін –өзі нақты бағалауға оқушыларды төселдіре түсу қажет деп шештім.

]]>
Касымбекова Махаббат Мухаметкалиевнаның  LSзерттеу сабағына рефлексивті  есебі

2024 жылы 24-қаңтар күні Қазақ тілі пәнінен «Табыс септік» тақырыбында сабақ өттім.


         L.S. зерттеу сабағында сын тұрғысынан ойлау дaғдылaрын кеңінен қолдана отырып  "Көршіңмен бөліс"әдісі арқылы үй тапсырмасын тексердім.  

Тaқыpыпты aшy үшін «Зат есімнің септелуі» атты бейнеролик көрсету арқылы оқушылардың зейінін сабаққа аударып алдым. «Мюнстерберг» әдісі жаңа сабақтың тақырыбын aшуғa мүмкіндік бeрді. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтап алып, табыс септігінің ережесімен таныстырдым.

Жаңа сабақ

«Білу және түсіну» Оқулықпен жұмыста 51-жаттығу бойынша мәтінді аудиожазбадан тыңдауды ұсындым. Бұл тәсіл арқылы, оқушылар аудиожазбаны   мұқият тыңдап, тыңдалған мәтін бойынша өз ой пікірлерімен бөлісті.


Топтық жұмыс

54-жаттығу 

Әр топ өздеріне берілген сөзге табыс септігінің жалғауын жалғап,сол сөзден сөйлем құрап жазу тапсырылды. Табыс септіктегі сөздің қай сөзбен байланысатынын сызбамен көрсетіп,берілген кесте бойынша талдау ұсынылды.Топ мүшелері бірлесе отырып тапсырманы толық орындап,қорғады.

Сергіту сәті «Әуеннен қалма!» әуен ырғағымен бірге қимыл-қозғалыс жасап сергіп қалды. Өте көңілді болды.

Жұптық жұмыс

«Жұмыртқа аршу» арқылы зат есімнің септелуі туралы алған білімдерін дамыту мақсатында тапсырма бердім.Әр жұп өзіне берілген тапсырманы орындау үшін,жұмыртқаны ашып тапсырманы орындайды. Берілген сөзді септеп жазып шықты.Барлық жұп жауаптарын оқып таныстырды.

52-жаттығу Дәптермен жұмыс/Тақтаман жұмыс/

Сөйлемдерді көшіріп жазып.табыс септігіндегі сөзді тауып,сұрақ қойып ,сөз құрамына талдады.

Жаңа сабақты бекіту мақсатында «Көгершіннен хат» әдісі өте тиімді болды.Себебі әр оқушы көгершін тапсырмаларын орындап,ережелерді еске түіріп ,мысалдар келтірді. ЕБҚЕО оқушыларға табыс септігіне қатысты сөйлем құрау тапсырылды.

 Бәрі жоғары белсенділік танытты

Сабақ соңында кері байланыс пен өзін-өзі бағалау «Ми» әдісі арқылы жүзеге асырылды. Әр оқушы тапсырмалар бойынша жинаған балдарын айтып,бүгінгі сабақтан алған әсерлерін шамдарды бояу арқылы жеткізді.

Сабақтағы тиімсіз әдіс «Өзін-өзі бағалау» топтық жұмыста нақты болмады.  Келесі сабақта топтық жұмыста топ мүшелерін топбасшыға бағалату ескеріледі.Әлі де болса өзін –өзі нақты бағалауға оқушыларды төселдіре түсу қажет деп шештім.

]]>
admin Tue, 30 Jan 2024 20:37:51 +0600
«Қазақстандағы қорықтар.Толықтауыш». LS сабақ https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/153-azastanday-orytartolytauysh-ls-saba.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/153-azastanday-orytartolytauysh-ls-saba.html


           Жетісу облысы,Панфилов ауданы, Әбілхан Қастеев атындағы орта мектебінің  қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігі 2024 жылдың   23 қаңтар күні  8 «А» сыныбымен    «Lesson study» зерттеу сабағын өткізді. Зерттеу сабағының  тақырыбы: «Қазақстандағы қорықтар.Толықтауыш». Сабақ мақсаты: «8.4.4.2 тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерді сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану; 8.2.5.1.перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру». 
        Сабақ басында мұғалім оқушылардың сабаққа даярлығын тексеріп, оқушыларды түгендеді.  Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында оқушыларға туған жер туралы бір шумақ өлең жолдарын оқытты. Бұл кезеңде оқушылардың назары шоғырланып, сабаққа деген ынтасы артты. «Жұқа және қалың сұрақтар» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрады. Оқушылардың көбісі сабаққа   дайындалып келген.  Сұраққа жақсы жауап беріп отырды. 
        Жаңа сабақтың тақырыбын білу үшін ой қозғау  ретінде  интерактивті тақтадан Қазақстан қорықтары белгіленген карта   көрсетілді. Оқушыларға жетекші сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтады. Бұл кезеңде  оқушылар еш қиындықсыз сабақ тақырыбын анықтады. Мұғалім оқушыларға сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстырып өтті. Кесте арқылы бүгінгі грамматикалық тақырып толықтауыш туралы түсінік берді. 
        Қорықтар турлы бейнекөрініс көрсетіліп,  оқушылар «Түртіп алу» әдісі   арқылы  маңызды ақпараттарды дәптерлеріне  түртіп жазып отырды.  Бұл әдіс сабақта тиімді болды, бірақ тапсырма орындауға уақыт көп жұмсалды.  Оқушылар бейнекөріністен жазып алған ақпараттарымен бөлісті. Мұғалім қосымша Қазақстанның қорықтарының жер көлемі орналасқан аумағы туралы ақпарат беріп өтті. Бейнекөрініс бойынша сұрақтар қойылды.  Оқушылар кестедегі мәліметтерді оқып, картадан сол қорықтың орналасқан аймағын тауып, белгі қағаздар  жапсырып отырды. Мұғалім тарапынан өз ойын дұрыс  білдіріп, талқылауға қатысқан оқушыға «Жарайсың!», «Өте жақсы» деген   сияқты сөздерді айтып, оқушыны мадақтап ынталандырып отырды.
          2-тапсырма бойынша, «Ойлан, жұптас, топтас» әдісі қолданылды. Әр топқа жеке шағын оқылым мәтіні бөліп берілді. Оқушылар мәтінді оқып топпен  мазмұндады. Мәтін мазмұны бойынша перифраз тәсілдерін  пайдаланып сұрақтар құрастырды.Тапсырма алдында мұғалім перифраздың көрсетіп, түсіндіріп өтті.   Жұпта бір-біріне  құраған сұрағын қойып, сұраққа  жауап берді.  Оқушылар перифраз тәсілін қолданып сұрақ құрауда қиналды. Осы тапсырманы орындауда уақыт тығыз болды. 
        3-тапсырма бойынша,  үш топқа үш мақал берілді.  Оқушылар мақалдарды сөйлем мүшесіне қарай талап, тура және жанама толықтауышты тапты. Кейбір оқушылар тура және жанма тоқықтауышты анықтауда қиналғаны байқалды. 
«Сұрақтар арқылы сөйлем құрау» әдісі бойынша   «Кім? Нені? Не істеді?; Кім ? Кімге? Нені? Не істеді?;  Не?Неден? Не істеді?» сұрақтары беріліп, оқушылар сұрақтар бойынша үш сөйлем құрады. Бұл тапсырмада да уақыттың тығыздығы байқалды. 
         «3-2-1» әдісі арқылы  оқушылардан кері байланыс алды. Оқушылар сабақта алған үш маңызды ақпарат, екі қиындық тудырған аспект, бір жетістігі турлы ой бөлісті.  Кері байланыс алу барысында оқушылардың перифраз тәсілі арқылы сұрақ құрастыру, мен сөйлем мүшесіне талдау кезінде қиналғаны байқалды.   Үйге табиғатқа байланысты тиым сөздерді  тауып жазып келу берілді.
        Жалпы сабақ жоғарғы деңгейде, ғылыми түрде құрылған. Мұғалім жаңа тақырыпты жақсы түсіндірді. Оқушылар да сабаққа белсенді қатысып отырды.  Сабақта қолданылған әдістер мен көрнекіліктер тиімділігін көрсетті. Сабақ өз реттілігімен, жақсы өтті. Мұғалім әр тапсырмадан кейін оқушылрға кері байланыс беріп, мадақтап отырды. Сабақты бағалау парағы арқылы оқушылар әр тапсырмадан кейін өз білімдерін бағалап отырды. Сабақ  тартымды өтуімен қатар,жас мұғалімдеріміздің біліміне білік қоса түсетін сабақ болды деп айтсақ артық болмас.]]>



           Жетісу облысы,Панфилов ауданы, Әбілхан Қастеев атындағы орта мектебінің  қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігі 2024 жылдың   23 қаңтар күні  8 «А» сыныбымен    «Lesson study» зерттеу сабағын өткізді. Зерттеу сабағының  тақырыбы: «Қазақстандағы қорықтар.Толықтауыш». Сабақ мақсаты: «8.4.4.2 тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерді сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану; 8.2.5.1.перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру». 
        Сабақ басында мұғалім оқушылардың сабаққа даярлығын тексеріп, оқушыларды түгендеді.  Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында оқушыларға туған жер туралы бір шумақ өлең жолдарын оқытты. Бұл кезеңде оқушылардың назары шоғырланып, сабаққа деген ынтасы артты. «Жұқа және қалың сұрақтар» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрады. Оқушылардың көбісі сабаққа   дайындалып келген.  Сұраққа жақсы жауап беріп отырды. 
        Жаңа сабақтың тақырыбын білу үшін ой қозғау  ретінде  интерактивті тақтадан Қазақстан қорықтары белгіленген карта   көрсетілді. Оқушыларға жетекші сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтады. Бұл кезеңде  оқушылар еш қиындықсыз сабақ тақырыбын анықтады. Мұғалім оқушыларға сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстырып өтті. Кесте арқылы бүгінгі грамматикалық тақырып толықтауыш туралы түсінік берді. 
        Қорықтар турлы бейнекөрініс көрсетіліп,  оқушылар «Түртіп алу» әдісі   арқылы  маңызды ақпараттарды дәптерлеріне  түртіп жазып отырды.  Бұл әдіс сабақта тиімді болды, бірақ тапсырма орындауға уақыт көп жұмсалды.  Оқушылар бейнекөріністен жазып алған ақпараттарымен бөлісті. Мұғалім қосымша Қазақстанның қорықтарының жер көлемі орналасқан аумағы туралы ақпарат беріп өтті. Бейнекөрініс бойынша сұрақтар қойылды.  Оқушылар кестедегі мәліметтерді оқып, картадан сол қорықтың орналасқан аймағын тауып, белгі қағаздар  жапсырып отырды. Мұғалім тарапынан өз ойын дұрыс  білдіріп, талқылауға қатысқан оқушыға «Жарайсың!», «Өте жақсы» деген   сияқты сөздерді айтып, оқушыны мадақтап ынталандырып отырды.
          2-тапсырма бойынша, «Ойлан, жұптас, топтас» әдісі қолданылды. Әр топқа жеке шағын оқылым мәтіні бөліп берілді. Оқушылар мәтінді оқып топпен  мазмұндады. Мәтін мазмұны бойынша перифраз тәсілдерін  пайдаланып сұрақтар құрастырды.Тапсырма алдында мұғалім перифраздың көрсетіп, түсіндіріп өтті.   Жұпта бір-біріне  құраған сұрағын қойып, сұраққа  жауап берді.  Оқушылар перифраз тәсілін қолданып сұрақ құрауда қиналды. Осы тапсырманы орындауда уақыт тығыз болды. 
        3-тапсырма бойынша,  үш топқа үш мақал берілді.  Оқушылар мақалдарды сөйлем мүшесіне қарай талап, тура және жанама толықтауышты тапты. Кейбір оқушылар тура және жанма тоқықтауышты анықтауда қиналғаны байқалды. 
«Сұрақтар арқылы сөйлем құрау» әдісі бойынша   «Кім? Нені? Не істеді?; Кім ? Кімге? Нені? Не істеді?;  Не?Неден? Не істеді?» сұрақтары беріліп, оқушылар сұрақтар бойынша үш сөйлем құрады. Бұл тапсырмада да уақыттың тығыздығы байқалды. 
         «3-2-1» әдісі арқылы  оқушылардан кері байланыс алды. Оқушылар сабақта алған үш маңызды ақпарат, екі қиындық тудырған аспект, бір жетістігі турлы ой бөлісті.  Кері байланыс алу барысында оқушылардың перифраз тәсілі арқылы сұрақ құрастыру, мен сөйлем мүшесіне талдау кезінде қиналғаны байқалды.   Үйге табиғатқа байланысты тиым сөздерді  тауып жазып келу берілді.
        Жалпы сабақ жоғарғы деңгейде, ғылыми түрде құрылған. Мұғалім жаңа тақырыпты жақсы түсіндірді. Оқушылар да сабаққа белсенді қатысып отырды.  Сабақта қолданылған әдістер мен көрнекіліктер тиімділігін көрсетті. Сабақ өз реттілігімен, жақсы өтті. Мұғалім әр тапсырмадан кейін оқушылрға кері байланыс беріп, мадақтап отырды. Сабақты бағалау парағы арқылы оқушылар әр тапсырмадан кейін өз білімдерін бағалап отырды. Сабақ  тартымды өтуімен қатар,жас мұғалімдеріміздің біліміне білік қоса түсетін сабақ болды деп айтсақ артық болмас.]]>
admin Thu, 25 Jan 2024 21:14:01 +0600
«Арай» бірлестігі https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/134-araj-brlestg.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/134-araj-brlestg.html admin Thu, 30 Mar 2023 15:53:09 +0600 Орыс тілі онкүндік https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/135-orys-tl-onkndk.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/135-orys-tl-onkndk.html admin Fri, 10 Mar 2023 16:11:48 +0600 Ағылшын, уйғыр тілі онкүндігі https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/137-aylshyn-ujyr-tl-onkndg.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/137-aylshyn-ujyr-tl-onkndg.html ]]> ]]> admin Fri, 24 Feb 2023 21:04:37 +0600 Тарих онкүндігі https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/136-tarih-onkndg.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/136-tarih-onkndg.html ]]> ]]> admin Thu, 16 Feb 2023 20:49:13 +0600