Ата-аналарға - А.Қастеев атындағы орта мектеп https://kasteev.panfilov.edu.kz/ ru Ата-аналарға - А.Қастеев атындағы орта мектеп DataLife Engine Ата-аналар жоспары https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/202-ata-analar-zhospary.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/202-ata-analar-zhospary.html ]]> ]]> admin Tue, 10 Oct 2023 09:16:31 +0600 Ата-аналарға арналған https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/69-ata-analara-arnalan.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/69-ata-analara-arnalan.html




]]>





]]>
admin Thu, 21 Apr 2022 10:20:47 +0600
Психологтың кеңесі https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/72-psihologty-kees.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/72-psihologty-kees.html
]]>

]]>
admin Fri, 15 Apr 2022 10:45:04 +0600
Жанжал мен буллингтің негізгі белгілері https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/68-zhanzhal-men-bullingt-negzg-belgler.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/68-zhanzhal-men-bullingt-negzg-belgler.html Жанжал мен буллингтің негізгі белгілері
Құрметті ата-аналар  бүгінгі күнгі балалар арасында өзекті мәселе – буллинг. Буллингті анықтау - кемсіту, шеттету жағдайларын тоқтатудың алғашқы қадамы. Егерде балаңыздың бойынан деструктивтік мінез байқасаңыз мән беріңіз. Ондай мінездің орын алу себебі балаңызға басқалар қысым көрсетіп, мазақтап, келемеждеп, намысына тиіп жүруі әбден мүмкін. Бұндай жағдайдың алдын алу өте маңызды, алайда  балаңыз осындай жағдайға яғни буллинге тап болса  оны тоқтату қажет. 
Төмендегі буллинг пен жанжалдың 5 белгісі туралы пікірмен танысыңыздар.
  1. Бірінші және ең негізгі айырмашылық - қорқыту кезіндегі күштің сәйкессіздігі.
Жанжал туындағанда екі жақтың да жағдайға ықпал етуші күші   бірдей. Ал буллинг жағдайында күштің сәйкессіздігі байқалады. Буллинг жасаған қос тараптың жас айырмашылығы сәйкес келмеуі мүмкін. Буллинг жасаушының  басқа адамға күш көрсетерлік белгілі бір қасиеті немесе мәртебесі болуы мүмкін. Ол спортпен айналысады, өз ортасына сенімді, беделді, сенетін ағалары, достары бар. Оның дауысы жарқын, ол өзінің жасаған әрекетін кез-келген уақытта ақтап ала алады. Яғни бала буллингке сенімді түрде барады. Ал буллингке өзіне сенімсіз, үнемі ата-анасының назарынан тыс қалған, бір немесе бірнеше рет соққы көрген балалар ұшырайды. Оқушының жүрген жүрісінен, бет әлпетінен өзіне деген сенімсіздік байқалып жатады. Ол еңкейіп жерге қарап жүруі мүмкін, сенімсіз сөйлейді, дауысы бәсең болады. Қорлық көрген адам өзін тең емес, бірақ дәрменсіз сезінеді.Бұзақылықтың құрбаны бұл  күш теңдігін өздігінен түзете алмайды.
  1. Жанжалдан буллингтің екінші айырмашылығы - әрекеттің қасақана жасалуы
Конфликт жоспарланбайды, ол кездейсоқ болады. Жанжалда эмоциялар ауқымды және тіпті агресситі әрекеттерге әкелуі мүмкін, әдетте екі жақта оны тоқтатқысы келеді. Буллинг-бұл жоспарланған қорлау және басқаларға зорлық-зомбылық жасау. Буллингтің мақсаты қасақана азап пен зиян келтіру. Кім қорласа жағдайды аяқтауға немесе тоқтатуға мүдделі емес. Буллингті жалғастырғысы келеді. Кемсіту, шеттету әрекеттерін бала қатарластарының назарын өзіне аудару үшін жасайды. Кейде өзінің ішкі менін қалпына келтірмек болып та осындай қадамға баруы мүмкін. 
  1. Буллинг кезінде күш көрсетуші мен буллинг құрбанының арасында себеп бомайды. Бұл мәселенің үшінші айырмашылығы.
Яғни күш көрсетушінің тарапынан жасалатын қорқыту бір жақты болады. Көп жағдайда мектеп мұғалімдері оқиғаның мән жайынан хабарсыз болғандықтан зардап шегушіні кінәлауға бейім. Себебі жәбірлеуші жарқын дауысымен басымдыққа ие болады.Ал құрбан тұйық мінезімен қарсыласынан именгендіктен тағы да елеусіз қалып отырады
  1. Төртінші белгі: әрекеттің ұзақтығы мен қайталануы
Жан-жал бір уақытта ғана болады. Буллинг бұл тұрақты мақсатты түрде қайталанатын ұзақ уақытқа созылатын әрекет. Жан-жалда қорлау әрекеттері болмайды. Ол аз уақыт ішінде шешімін тауып жатады. Ал буллингте қорқыту, қорлау әрекеттері байқалады.Соның салдарынан жәбірленуші тарап жарақат алады. Қасақана жасалған қысым жалғаса беруі мүмкін. Қазіргі кезде буллинг көбіненсе қаржылық тұрғыда жиі орын алады. Ал ақша жинау соңы қылмысқа алып келеді. Бала қорлау, бопсалау қадамы негізінен ішкі қысымдарынан арылу үшін барады. Өйткені эмоция сыртқа шығуы керек. Эмоцияны шығаруды ұлдар, қыздар буллинг жасау деп ұғынып қалатын сәттер аз емес.
  1. Бесінші белгісі Конфликт шешілуі мүмкін Оған ұстаздар, ата-аналар араласып, мәселе оң шешімін тауып жатады. Я болмаса өздері достасып кетеді.Ал буллингті тек тоқтатуға болады. Әрі қарай жалғасуы мүмкін. Жан-жал тараптардың күшімен шешіледі. Ал буллинг ересектердің араласуымен уақытша тоқтауы ықтимал. Көп жағдайда жәбір көрсетуші оқушы ұстазының немесе ата-анасының назары сәл тайған кезде бопсалауын жалғастырады. Оқушылар бір-бірін кемсітіп, мазақтап жатқанда біз оларға ойын баласы деп қарап,мән бермеуіміз мүмкін.Соның кесірінен әлсіз бала тұрақты түрде зардап шегеді.Мәселен оқушылар бір-бірінің сөмкесін лақтырып ойнайды, жеке затын тартып алады, физикалық зақым келеді.Мәселенің алдын-алмаса басқа балларда буллинг жасаушылардың санын толықтыруы ғажап емес. Мұның соңы сенімнің жоғалуына, күйзеліске әкеп соқырады.
Осындай проблемалардың алдын -алу үшін алдымен баланың ой-пікірін тыңдау керек. Бала орын алған жағдайға орай жылауы, ренжуі, өкінуі мүмкін. Қалайда бүлдіршіннің ішкі сезімі сыртқа шығуы тиіс. Мәселе үлкендер тарапынан тыңдалғаннан кейін нәтиже шығару керек. Мұндай уақытта оқушылар арасында топпен, тренингтер өткізу қазеттілігі туындайды. Жақсы қарым-қатынас орнату мақсатында жатығулар жасалуы керек. 
Ата –ана баласының бойынан біреуге әлімжеттік жасап, қысым көрсету әрекетін байқаса дереу тоқтатуға күш салу керек. Себебі мұның соңы баланы ертеңгі күні қылмысқа баруға итермелеп, опық жеп қалуы мүмкін.
Құрметті ата аналар балаларымызды дұрыс жолда жүруіне мән беріп, болашағының жарқын болуын қамтамасыз ету біздің парызымыз екендігін басты назарға алайық]]>
Жанжал мен буллингтің негізгі белгілері
Құрметті ата-аналар  бүгінгі күнгі балалар арасында өзекті мәселе – буллинг. Буллингті анықтау - кемсіту, шеттету жағдайларын тоқтатудың алғашқы қадамы. Егерде балаңыздың бойынан деструктивтік мінез байқасаңыз мән беріңіз. Ондай мінездің орын алу себебі балаңызға басқалар қысым көрсетіп, мазақтап, келемеждеп, намысына тиіп жүруі әбден мүмкін. Бұндай жағдайдың алдын алу өте маңызды, алайда  балаңыз осындай жағдайға яғни буллинге тап болса  оны тоқтату қажет. 
Төмендегі буллинг пен жанжалдың 5 белгісі туралы пікірмен танысыңыздар.
  1. Бірінші және ең негізгі айырмашылық - қорқыту кезіндегі күштің сәйкессіздігі.
Жанжал туындағанда екі жақтың да жағдайға ықпал етуші күші   бірдей. Ал буллинг жағдайында күштің сәйкессіздігі байқалады. Буллинг жасаған қос тараптың жас айырмашылығы сәйкес келмеуі мүмкін. Буллинг жасаушының  басқа адамға күш көрсетерлік белгілі бір қасиеті немесе мәртебесі болуы мүмкін. Ол спортпен айналысады, өз ортасына сенімді, беделді, сенетін ағалары, достары бар. Оның дауысы жарқын, ол өзінің жасаған әрекетін кез-келген уақытта ақтап ала алады. Яғни бала буллингке сенімді түрде барады. Ал буллингке өзіне сенімсіз, үнемі ата-анасының назарынан тыс қалған, бір немесе бірнеше рет соққы көрген балалар ұшырайды. Оқушының жүрген жүрісінен, бет әлпетінен өзіне деген сенімсіздік байқалып жатады. Ол еңкейіп жерге қарап жүруі мүмкін, сенімсіз сөйлейді, дауысы бәсең болады. Қорлық көрген адам өзін тең емес, бірақ дәрменсіз сезінеді.Бұзақылықтың құрбаны бұл  күш теңдігін өздігінен түзете алмайды.
  1. Жанжалдан буллингтің екінші айырмашылығы - әрекеттің қасақана жасалуы
Конфликт жоспарланбайды, ол кездейсоқ болады. Жанжалда эмоциялар ауқымды және тіпті агресситі әрекеттерге әкелуі мүмкін, әдетте екі жақта оны тоқтатқысы келеді. Буллинг-бұл жоспарланған қорлау және басқаларға зорлық-зомбылық жасау. Буллингтің мақсаты қасақана азап пен зиян келтіру. Кім қорласа жағдайды аяқтауға немесе тоқтатуға мүдделі емес. Буллингті жалғастырғысы келеді. Кемсіту, шеттету әрекеттерін бала қатарластарының назарын өзіне аудару үшін жасайды. Кейде өзінің ішкі менін қалпына келтірмек болып та осындай қадамға баруы мүмкін. 
  1. Буллинг кезінде күш көрсетуші мен буллинг құрбанының арасында себеп бомайды. Бұл мәселенің үшінші айырмашылығы.
Яғни күш көрсетушінің тарапынан жасалатын қорқыту бір жақты болады. Көп жағдайда мектеп мұғалімдері оқиғаның мән жайынан хабарсыз болғандықтан зардап шегушіні кінәлауға бейім. Себебі жәбірлеуші жарқын дауысымен басымдыққа ие болады.Ал құрбан тұйық мінезімен қарсыласынан именгендіктен тағы да елеусіз қалып отырады
  1. Төртінші белгі: әрекеттің ұзақтығы мен қайталануы
Жан-жал бір уақытта ғана болады. Буллинг бұл тұрақты мақсатты түрде қайталанатын ұзақ уақытқа созылатын әрекет. Жан-жалда қорлау әрекеттері болмайды. Ол аз уақыт ішінде шешімін тауып жатады. Ал буллингте қорқыту, қорлау әрекеттері байқалады.Соның салдарынан жәбірленуші тарап жарақат алады. Қасақана жасалған қысым жалғаса беруі мүмкін. Қазіргі кезде буллинг көбіненсе қаржылық тұрғыда жиі орын алады. Ал ақша жинау соңы қылмысқа алып келеді. Бала қорлау, бопсалау қадамы негізінен ішкі қысымдарынан арылу үшін барады. Өйткені эмоция сыртқа шығуы керек. Эмоцияны шығаруды ұлдар, қыздар буллинг жасау деп ұғынып қалатын сәттер аз емес.
  1. Бесінші белгісі Конфликт шешілуі мүмкін Оған ұстаздар, ата-аналар араласып, мәселе оң шешімін тауып жатады. Я болмаса өздері достасып кетеді.Ал буллингті тек тоқтатуға болады. Әрі қарай жалғасуы мүмкін. Жан-жал тараптардың күшімен шешіледі. Ал буллинг ересектердің араласуымен уақытша тоқтауы ықтимал. Көп жағдайда жәбір көрсетуші оқушы ұстазының немесе ата-анасының назары сәл тайған кезде бопсалауын жалғастырады. Оқушылар бір-бірін кемсітіп, мазақтап жатқанда біз оларға ойын баласы деп қарап,мән бермеуіміз мүмкін.Соның кесірінен әлсіз бала тұрақты түрде зардап шегеді.Мәселен оқушылар бір-бірінің сөмкесін лақтырып ойнайды, жеке затын тартып алады, физикалық зақым келеді.Мәселенің алдын-алмаса басқа балларда буллинг жасаушылардың санын толықтыруы ғажап емес. Мұның соңы сенімнің жоғалуына, күйзеліске әкеп соқырады.
Осындай проблемалардың алдын -алу үшін алдымен баланың ой-пікірін тыңдау керек. Бала орын алған жағдайға орай жылауы, ренжуі, өкінуі мүмкін. Қалайда бүлдіршіннің ішкі сезімі сыртқа шығуы тиіс. Мәселе үлкендер тарапынан тыңдалғаннан кейін нәтиже шығару керек. Мұндай уақытта оқушылар арасында топпен, тренингтер өткізу қазеттілігі туындайды. Жақсы қарым-қатынас орнату мақсатында жатығулар жасалуы керек. 
Ата –ана баласының бойынан біреуге әлімжеттік жасап, қысым көрсету әрекетін байқаса дереу тоқтатуға күш салу керек. Себебі мұның соңы баланы ертеңгі күні қылмысқа баруға итермелеп, опық жеп қалуы мүмкін.
Құрметті ата аналар балаларымызды дұрыс жолда жүруіне мән беріп, болашағының жарқын болуын қамтамасыз ету біздің парызымыз екендігін басты назарға алайық]]>
admin Wed, 16 Mar 2022 10:07:12 +0600
Ата-аналарға дау- жанжал ахуалынан сақтандыру жөнінде ұсыныстар https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/67-ata-analara-dau-zhanzhal-ahualynan-satandyru-zhnnde-synystar.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/67-ata-analara-dau-zhanzhal-ahualynan-satandyru-zhnnde-synystar.html Ата-аналарға дау- жанжал ахуалынан сақтандыру жөнінде  ұсыныстар
Ата-аналар үнемі  өз балаларымен  байланыста болып, оның көңіл-күйін білу керек.   Ауытқу бақалған жағдайда баламен сөйлесу әңгімелесу керек, қажет болғанда  психологке немесе  психотерапевтке жүгінген абзал.
Мінез-құүлқында аутқуы бар баламен ата-ана өзін қалай ұстауы қерек:
1.Баланы өзіңіздің бауруыңызға қатты қысыңыз. Балаға ата-анасына  жақын болуы бәрі жақсы екеніне сенім береді. Оны құшаққа алу  баланың  психологиялық жарақатының қаншалықты  терең екенін анықтауға мүмкіндік жасайды.
2.Не болғанын айтуды баладан өтініңіз.Оның не айтқанына ғана емес, қалай айтқанына, дене қимылдарына назар аудару керек. Егер ол болған жағдайды бұқпасыз  неғұрлым түгел «бар сезімін түгел сыртқа шығара айтса,соғұрлым тез тынышталады.Балалардың  ата-аналарға деген сенім алдағы уақытта оның басына түскен қиын жағдайда, психологиялық жарақат алғанда ашық әңгімелесуге жағдай жасайды.
3.Тыңдап алып баланы тыныштандырып, жігерлендіріңіз. Тыныш және нәзік дауыспен «Қымбаттым, бәрі жақсы болады. Анаң сені жақсы көреді. Бәрі орнына келеді. Бәрін бірге шешеміз» деген  жұбату, қолдау сөздер айту қажет. Туындаған жағдайдан шығу жолы болмаған жағдайда баламен бірге маманға жүгінген дұрыс жол.
4.Сіз үшін оның игілігі бірінші орында екнін көрсетіңіз. Балаға күйзеліс жағдайында, қайда ол  туындамасын-үйде,үйден тыс жерде- маңызды емес, оған  қорған және жан күйзелісін жеңуде көмек өте керек.
5.Сіздің балаңызға қатысты әділетсіздіктің алдын алу шараларын.Егер біреу баланы ренжітсе, бұл жағдайдың енді қайталанбауына қажетті шараларды қолдану керек. Баланы әділетсіздіктен  қорғау- оған оның жалғыз еместігін көрсетеді.Балаға сіздердің оған немқұрайлы емес, керісінше өте қымбат екенін,ата-аналар расында сүйетінін сезіндіру қажет.
6.Балаға өкпе мен әділетсіздік салдарларын жеңуге көмектесіңіздер. Ата-аналар балаларға кешіре білуды үйреткені дұрыс.
Суицид әрекетін жасаған жағдайда дереумедициналық «жедел»  жәрдем шақырыңыз,оған дейін өз-өзіңіге келіңіз,әбігерге түспеңіз. Дауыс көтермей, салмақпен жылы  сөйлеңіз, баланы немесе жақын туыстарды кінәлемеңіз. Бұл жалпыға бірдей бәле ғой.Улануға әрекет кезінде асқазанын тазарту керек,ал тамырын кесу әрекетінде қолына бұрау салып, қан тоқтату керекЖайсыз жағдайларда ата-аналардың ашу шақыруы  жағдайды ушықтыра түсіп, бала үйден кетіп қалуға дейін барады. Кез келген мұндай жағдайда  ата-аналарға балаларымен қарым-қатынасы мен отбасындағы психологиялық ахуал туралы ойлануға тура келеді. Егер бала «о дүниеге кетуге шешім қабылдайтын» күйге жетсе,оған нақтылы себеп бар деген сөз. Олай болса отбасы қарым-қатынасына сын көзбен қараған дұрыс. Бәрін тастап бала өмірімен айналысу керек-ата-аналарды бала тағдырына жауапты. Ата-аналар балаға тұлға болып қалыптасар кезде әрқашан көмекке келу керек,қиындықты жоюға үйретіп,түсінушілік танытып,бар болмысымен қабылау керек .]]>
Ата-аналарға дау- жанжал ахуалынан сақтандыру жөнінде  ұсыныстар
Ата-аналар үнемі  өз балаларымен  байланыста болып, оның көңіл-күйін білу керек.   Ауытқу бақалған жағдайда баламен сөйлесу әңгімелесу керек, қажет болғанда  психологке немесе  психотерапевтке жүгінген абзал.
Мінез-құүлқында аутқуы бар баламен ата-ана өзін қалай ұстауы қерек:
1.Баланы өзіңіздің бауруыңызға қатты қысыңыз. Балаға ата-анасына  жақын болуы бәрі жақсы екеніне сенім береді. Оны құшаққа алу  баланың  психологиялық жарақатының қаншалықты  терең екенін анықтауға мүмкіндік жасайды.
2.Не болғанын айтуды баладан өтініңіз.Оның не айтқанына ғана емес, қалай айтқанына, дене қимылдарына назар аудару керек. Егер ол болған жағдайды бұқпасыз  неғұрлым түгел «бар сезімін түгел сыртқа шығара айтса,соғұрлым тез тынышталады.Балалардың  ата-аналарға деген сенім алдағы уақытта оның басына түскен қиын жағдайда, психологиялық жарақат алғанда ашық әңгімелесуге жағдай жасайды.
3.Тыңдап алып баланы тыныштандырып, жігерлендіріңіз. Тыныш және нәзік дауыспен «Қымбаттым, бәрі жақсы болады. Анаң сені жақсы көреді. Бәрі орнына келеді. Бәрін бірге шешеміз» деген  жұбату, қолдау сөздер айту қажет. Туындаған жағдайдан шығу жолы болмаған жағдайда баламен бірге маманға жүгінген дұрыс жол.
4.Сіз үшін оның игілігі бірінші орында екнін көрсетіңіз. Балаға күйзеліс жағдайында, қайда ол  туындамасын-үйде,үйден тыс жерде- маңызды емес, оған  қорған және жан күйзелісін жеңуде көмек өте керек.
5.Сіздің балаңызға қатысты әділетсіздіктің алдын алу шараларын.Егер біреу баланы ренжітсе, бұл жағдайдың енді қайталанбауына қажетті шараларды қолдану керек. Баланы әділетсіздіктен  қорғау- оған оның жалғыз еместігін көрсетеді.Балаға сіздердің оған немқұрайлы емес, керісінше өте қымбат екенін,ата-аналар расында сүйетінін сезіндіру қажет.
6.Балаға өкпе мен әділетсіздік салдарларын жеңуге көмектесіңіздер. Ата-аналар балаларға кешіре білуды үйреткені дұрыс.
Суицид әрекетін жасаған жағдайда дереумедициналық «жедел»  жәрдем шақырыңыз,оған дейін өз-өзіңіге келіңіз,әбігерге түспеңіз. Дауыс көтермей, салмақпен жылы  сөйлеңіз, баланы немесе жақын туыстарды кінәлемеңіз. Бұл жалпыға бірдей бәле ғой.Улануға әрекет кезінде асқазанын тазарту керек,ал тамырын кесу әрекетінде қолына бұрау салып, қан тоқтату керекЖайсыз жағдайларда ата-аналардың ашу шақыруы  жағдайды ушықтыра түсіп, бала үйден кетіп қалуға дейін барады. Кез келген мұндай жағдайда  ата-аналарға балаларымен қарым-қатынасы мен отбасындағы психологиялық ахуал туралы ойлануға тура келеді. Егер бала «о дүниеге кетуге шешім қабылдайтын» күйге жетсе,оған нақтылы себеп бар деген сөз. Олай болса отбасы қарым-қатынасына сын көзбен қараған дұрыс. Бәрін тастап бала өмірімен айналысу керек-ата-аналарды бала тағдырына жауапты. Ата-аналар балаға тұлға болып қалыптасар кезде әрқашан көмекке келу керек,қиындықты жоюға үйретіп,түсінушілік танытып,бар болмысымен қабылау керек .]]>
admin Fri, 04 Feb 2022 10:05:07 +0600
Кеңес Баланы қалай тәрбиелеу керек? https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/70-kees-balany-alaj-trbieleu-kerek.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/70-kees-balany-alaj-trbieleu-kerek.html Кеңес 
Баланы қалай тәрбиелеу керек? 
Ата-аналарға кеңестер
Баланы қалай тәрбиелеу керек? 
Бала – ол өте нәзік те сезімтал адам. Оның жанын жаралап алу өте оңай, алайда осы бір жара өмір бойы сыздап жүруі ғажап емес. Бала кезінде шешілмей қалған мәселелердің салдары ер жеткен кезде  кейбір психикалық ауытқуларға негіз болатынын ұмытпаңыз
Көптеген ата-аналарды: бір мезгілде қатал да мейірімді бола білу, өз баласының алдындағы ата-аналық биігінен түспей тұрып,  оған қалайда ең жақын дос бола білу жайы көп ойлантады. Төмендегі өте маңызды ақыл-кеңестер, бала тәрбиесі барысында сізге көп көмек берері сөзсіз:
  1. Көңіл күйіңіз болмай тұрған кезде ешқашан да бала тәрбиесімен айналыспаңыз. Өз балаңызбен тығыз қарым-қатынас орнатуға тек қана Сіздің көтеріңкі көңіл күйіңіз, оң көзқарасыңыз ғана  әсер етеді.
  2. Тәрбие сатылы деңгейде жүргізілгені дұрыс. Әр биікке өз уақытында, біртіндеп көтеріліп отырған дұрыс.
  3. Бала – біздің айнамыз. Олар ең алдымен ата-анасынан үлгі алатынын және көп жағдайда біз өмірде қандай қадамдар жасасақ, олар да сондай қадамға баратыны есте жүрсін.
  4. Балаңызбен әңгімелесу нәтижелі болуы үшін, ең алдымен ашық жарқын сенімге құрылған риясыз әдісті таңдаңыз. Сіздің сөздеріңіз қатал естілуі мүмкін, бірақ ешқашан да ауыр әрі өрескел болмауы керек. Ақырын әрі сенімді айтылған әңгіме ғана ата-ананың талаптары мен ойларын балаға жеткізе алады.
  5. Балаңыз үшін керек уақытта қажетті ақыл қосатын, оның қадамдарын айыптамайтын ең жақын досына айналыңыз.
  6. Өзін және оны қоршаған адамдарды жақсы көруге үйретіңіз. Бұл оны өзіне өте сенімді адам ретінде қалыптастырып, қоршаған ортамен байланысын жолға қоюға көмек береді.
  7. Бір мезетте қатал да мейірімді бола біліңіз.  Егер сіз балаңызға деген ыстық ықыласыңызды үнемі білдіре отырып, тек керек уақытында ғана ұрсатын болсаңыз, онда бұл сіздің тәрбиеңіз барысында міндетті түрде жемісін береді.
  8. Оған өмірдегі өз ұстанымына тұрақты болуды үйретіңіз.
  9. Баланы әр кезде оның көзіне қарап тұрып, мұқият тыңдаңыз, өйткені тек сол сәтте ғана оның ішкі жан дүниесі мен алаңдатқан мәселеге сіздің бей-жай қарамайтыныңызға сенімі болады.
  10. Өзіңіздің бос уақытыңызды үнемі балаңызбен өткізуге тырысыңыз. Ондай сәттер баланың өзіндік орнын сезініп өсуге мүмкіндік береді.
  11. Жанжалдасқан күйі екі жаққа бөлініп жүре беруге болмайтынын ұмытпаңыз, ең алдымен балаңызбен татуласып алыңыз, содан кейін ғана өз жұмыстарыңызбен жүре берсеңіз болады.
  12. Әр уақытта оған қажет болғанда үйде болғаны қандай жақсы екенін жадына салып, мақтап  отырыңыз, себебі ол өзінің қажеттігін түсініп, үнемі үйге асығатын болады.
  13. Өзінің жақсы адам екенін ескертіп отыру керек, алайда, басқалардан артық емес екенін  естен шығармай, айтып отырған жөн, себебі оның тым тәкәппар және екіжүзді болып өспегені жақсы.
  14. Оның таңдауы мен пікіріне құлақ түріңіз. Тіпті сіз онымен келіспейтін болсаңыз да, оны ешуақытта сынамаңыз.
  15. Оны өз қадамдары үшін жауап беруге үйретіңіз.  Оның өзін емес, әруақытта жақсы  қадамын бағалап, егер ол дұрыс емес жасаған болса, қателігін көрсетіңіз, оның орнында өзіңіз болғанда былай істер едім деп, таңдау және шешім қабылдау құқығын оның өзіне қалдырыңыз.
  16. Ешуақытта оның осыған дейін жасаған қателіктерін еске алмаңыз. Болған нәрсенің барлығын өткен күнге қалдырыңыз.
  17. Оған тым қатты талап қойып, ұзын-сонар ақыл-кеңес айтудан аулақ болыңыз, оның жанын жаралайтын немесе намысына тиетін ащы әзіл не теңеулер, әжуа айту ешуақытта дұрыс болмайды.
  18. Егер сізді оның мінез-құлығы ренжітсе, бұл жайлы өзіне айтыңыз. Бұндай кезде оның тәртібін талқылымаңыз, тек өзіңіздің көңіл-күйіңіз туралы айтыңыз.
  19. Шектен тыс бақылауды азайтыңыз, бұл көп жағдайда табыс әкелмейді.
  20. Ол ақтай алмайтын үмітті, көтере алмайтын жүкті оған артпаңыз. Бастапқыда өзіңіз одан не талап ететініңізді анықтап алған жөн. Содан соң барып, міндетті түрде оның не қалайтынын біліңіз, ұстаным жасауға тиіс аса маңызды жағдайлар бойынша міндетті түрде келісімге келуге ұмтылған дұрыс.
  21. Әңгіме барысында оның маңызын жоғалтпау үшін көпсөзділіктен арылу керек.
  22. Сіздің баланы мәжбүрлеуіңіз тым нәзік, жан-жақты әрі жалғаспалы сипатта әсер ететіндей болуы керек.
  23. Әр уақытта баламен үлкен адамдарша, оны кішірейтіп, еркелетер сөздерді барынша аз қолдана отырып сөйлескен абзал.
  24. Даулы мәселелер орын алған жағдайда бала өзін үнемі қателесуші ретінде сезінбес үшін оған жол беріңіз. Бұл арқылы сіз балаңызға біреуді кешіруді, өз қателігін түсінуді, жеңілістер мен қателіктерді мойындай білуді үйреткен болар едіңіз.
  25. Оны ақылы, таланты, сұлулығы немесе тума дарыны үшін емес, қарапайым ғана оның осылай бар болғаны үшін ғана жақсы көріңіз.
  26. Есіңізде болса, балаға үш негізгі қасиетті дарытуға міндеттісіз: шешім шығару, құрмет, жауапкершілік. Қандай жағдай болса да, еңсесін тік ұстайтын, жан-жағындағыларға құрметпен қарайтын және өз қадамдары үшін жауап бере алатын адамдар көп жағдайда табысқа жететіні белгілі.
Егер сізге шын мәніндегі жақсы, жауапкершілігі жоғары, бәріне сыйлы, табысты азаматты тәрбиелеп шығару керек болса, ешқашан өзіңізді кінәлап, өкінішке ұрынбас үшін, бар мүмкіндікті қолдануға тырысыңыз, бәлкім сонда ғана сіз өз перзентіңізбен мақтана алатын боласыз]]>
Кеңес 
Баланы қалай тәрбиелеу керек? 
Ата-аналарға кеңестер
Баланы қалай тәрбиелеу керек? 
Бала – ол өте нәзік те сезімтал адам. Оның жанын жаралап алу өте оңай, алайда осы бір жара өмір бойы сыздап жүруі ғажап емес. Бала кезінде шешілмей қалған мәселелердің салдары ер жеткен кезде  кейбір психикалық ауытқуларға негіз болатынын ұмытпаңыз
Көптеген ата-аналарды: бір мезгілде қатал да мейірімді бола білу, өз баласының алдындағы ата-аналық биігінен түспей тұрып,  оған қалайда ең жақын дос бола білу жайы көп ойлантады. Төмендегі өте маңызды ақыл-кеңестер, бала тәрбиесі барысында сізге көп көмек берері сөзсіз:
  1. Көңіл күйіңіз болмай тұрған кезде ешқашан да бала тәрбиесімен айналыспаңыз. Өз балаңызбен тығыз қарым-қатынас орнатуға тек қана Сіздің көтеріңкі көңіл күйіңіз, оң көзқарасыңыз ғана  әсер етеді.
  2. Тәрбие сатылы деңгейде жүргізілгені дұрыс. Әр биікке өз уақытында, біртіндеп көтеріліп отырған дұрыс.
  3. Бала – біздің айнамыз. Олар ең алдымен ата-анасынан үлгі алатынын және көп жағдайда біз өмірде қандай қадамдар жасасақ, олар да сондай қадамға баратыны есте жүрсін.
  4. Балаңызбен әңгімелесу нәтижелі болуы үшін, ең алдымен ашық жарқын сенімге құрылған риясыз әдісті таңдаңыз. Сіздің сөздеріңіз қатал естілуі мүмкін, бірақ ешқашан да ауыр әрі өрескел болмауы керек. Ақырын әрі сенімді айтылған әңгіме ғана ата-ананың талаптары мен ойларын балаға жеткізе алады.
  5. Балаңыз үшін керек уақытта қажетті ақыл қосатын, оның қадамдарын айыптамайтын ең жақын досына айналыңыз.
  6. Өзін және оны қоршаған адамдарды жақсы көруге үйретіңіз. Бұл оны өзіне өте сенімді адам ретінде қалыптастырып, қоршаған ортамен байланысын жолға қоюға көмек береді.
  7. Бір мезетте қатал да мейірімді бола біліңіз.  Егер сіз балаңызға деген ыстық ықыласыңызды үнемі білдіре отырып, тек керек уақытында ғана ұрсатын болсаңыз, онда бұл сіздің тәрбиеңіз барысында міндетті түрде жемісін береді.
  8. Оған өмірдегі өз ұстанымына тұрақты болуды үйретіңіз.
  9. Баланы әр кезде оның көзіне қарап тұрып, мұқият тыңдаңыз, өйткені тек сол сәтте ғана оның ішкі жан дүниесі мен алаңдатқан мәселеге сіздің бей-жай қарамайтыныңызға сенімі болады.
  10. Өзіңіздің бос уақытыңызды үнемі балаңызбен өткізуге тырысыңыз. Ондай сәттер баланың өзіндік орнын сезініп өсуге мүмкіндік береді.
  11. Жанжалдасқан күйі екі жаққа бөлініп жүре беруге болмайтынын ұмытпаңыз, ең алдымен балаңызбен татуласып алыңыз, содан кейін ғана өз жұмыстарыңызбен жүре берсеңіз болады.
  12. Әр уақытта оған қажет болғанда үйде болғаны қандай жақсы екенін жадына салып, мақтап  отырыңыз, себебі ол өзінің қажеттігін түсініп, үнемі үйге асығатын болады.
  13. Өзінің жақсы адам екенін ескертіп отыру керек, алайда, басқалардан артық емес екенін  естен шығармай, айтып отырған жөн, себебі оның тым тәкәппар және екіжүзді болып өспегені жақсы.
  14. Оның таңдауы мен пікіріне құлақ түріңіз. Тіпті сіз онымен келіспейтін болсаңыз да, оны ешуақытта сынамаңыз.
  15. Оны өз қадамдары үшін жауап беруге үйретіңіз.  Оның өзін емес, әруақытта жақсы  қадамын бағалап, егер ол дұрыс емес жасаған болса, қателігін көрсетіңіз, оның орнында өзіңіз болғанда былай істер едім деп, таңдау және шешім қабылдау құқығын оның өзіне қалдырыңыз.
  16. Ешуақытта оның осыған дейін жасаған қателіктерін еске алмаңыз. Болған нәрсенің барлығын өткен күнге қалдырыңыз.
  17. Оған тым қатты талап қойып, ұзын-сонар ақыл-кеңес айтудан аулақ болыңыз, оның жанын жаралайтын немесе намысына тиетін ащы әзіл не теңеулер, әжуа айту ешуақытта дұрыс болмайды.
  18. Егер сізді оның мінез-құлығы ренжітсе, бұл жайлы өзіне айтыңыз. Бұндай кезде оның тәртібін талқылымаңыз, тек өзіңіздің көңіл-күйіңіз туралы айтыңыз.
  19. Шектен тыс бақылауды азайтыңыз, бұл көп жағдайда табыс әкелмейді.
  20. Ол ақтай алмайтын үмітті, көтере алмайтын жүкті оған артпаңыз. Бастапқыда өзіңіз одан не талап ететініңізді анықтап алған жөн. Содан соң барып, міндетті түрде оның не қалайтынын біліңіз, ұстаным жасауға тиіс аса маңызды жағдайлар бойынша міндетті түрде келісімге келуге ұмтылған дұрыс.
  21. Әңгіме барысында оның маңызын жоғалтпау үшін көпсөзділіктен арылу керек.
  22. Сіздің баланы мәжбүрлеуіңіз тым нәзік, жан-жақты әрі жалғаспалы сипатта әсер ететіндей болуы керек.
  23. Әр уақытта баламен үлкен адамдарша, оны кішірейтіп, еркелетер сөздерді барынша аз қолдана отырып сөйлескен абзал.
  24. Даулы мәселелер орын алған жағдайда бала өзін үнемі қателесуші ретінде сезінбес үшін оған жол беріңіз. Бұл арқылы сіз балаңызға біреуді кешіруді, өз қателігін түсінуді, жеңілістер мен қателіктерді мойындай білуді үйреткен болар едіңіз.
  25. Оны ақылы, таланты, сұлулығы немесе тума дарыны үшін емес, қарапайым ғана оның осылай бар болғаны үшін ғана жақсы көріңіз.
  26. Есіңізде болса, балаға үш негізгі қасиетті дарытуға міндеттісіз: шешім шығару, құрмет, жауапкершілік. Қандай жағдай болса да, еңсесін тік ұстайтын, жан-жағындағыларға құрметпен қарайтын және өз қадамдары үшін жауап бере алатын адамдар көп жағдайда табысқа жететіні белгілі.
Егер сізге шын мәніндегі жақсы, жауапкершілігі жоғары, бәріне сыйлы, табысты азаматты тәрбиелеп шығару керек болса, ешқашан өзіңізді кінәлап, өкінішке ұрынбас үшін, бар мүмкіндікті қолдануға тырысыңыз, бәлкім сонда ғана сіз өз перзентіңізбен мақтана алатын боласыз]]>
admin Thu, 03 Feb 2022 10:26:23 +0600
Психологтың кеңесі https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/71-psihologty-kees.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/71-psihologty-kees.html admin Fri, 28 Jan 2022 10:28:30 +0600 Баланың қашықтан оқуын ұйымдастыру бойынша ата- аналарға психологиялық кеңестер https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/66-balany-ashytan-ouyn-jymdastyru-bojynsha-ata-analara-psihologijaly-keester.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/66-balany-ashytan-ouyn-jymdastyru-bojynsha-ata-analara-psihologijaly-keester.html Баланың қашықтан оқуын ұйымдастыру бойынша ата- аналарға психологиялық кеңестер
Ең бастысы: 
  • Алдымен баланың күн режімін жасаңыз, дұрыс тамақтанып, жақсы ұйықтауын қадағалаңыз;
  • Сабаққа күн сайын уақытында қосылыңыз және сабақ кестесін көрінетін жерге іліп қойыңыз; 
  • Баланың сабақ оқуы үшін жайлы және ыңғайлы орын таңдаңыз.; Компьютерінің толық қуатталуын, интернетпен қамтылуын қадағалап, кешкісін бәрін дайындап қойған жөн;
  • Балаңыздың себепсіз сабақты босатпауын қадағалаңыз;
  • Сабақ барысында мұғалімге не болмаса балаға араласпаңыз.
Сабақ басталмастан бұрын:
  • бөлмеде қатаң тыныштық сақталуы тиіс, басқа дыбыстарды өшіріңіз;
  • сабақ уақытында отбасындағы басқа балалар мен (бар борлса) үй жануарларының кедергі келтірмеуін назарда ұстаңыз;
  • сабақ барысында баланың бөлмеден шықпауы, орынсыз тамақтанбауы, басқа бөгде заттарға алаңдамауы, онлайн сабақтан шығып кетпеуін бақылаңыз;
Сабақ өтіп жатқанда:
  • оқушы мұғалімнің нұсқауларын орындау;
  • мұғалім сабақ түсіндіргеннен кейін ғана сұрақ қою;
  • сабақ түсіндірген кезде ата-аналар мен балаларға чатта жазуға тыйым салу (тек дыбыс болмай, естілмей қалған жағдайда ғана рұқсат беріледі);
  • мұғалімнің рұқсатынсыз суретке, бейнетаспаға түсіруге, жүргізілген сабақты әлеуметтік желілерде жариялауға болмайды;
]]>
Баланың қашықтан оқуын ұйымдастыру бойынша ата- аналарға психологиялық кеңестер
Ең бастысы: 
  • Алдымен баланың күн режімін жасаңыз, дұрыс тамақтанып, жақсы ұйықтауын қадағалаңыз;
  • Сабаққа күн сайын уақытында қосылыңыз және сабақ кестесін көрінетін жерге іліп қойыңыз; 
  • Баланың сабақ оқуы үшін жайлы және ыңғайлы орын таңдаңыз.; Компьютерінің толық қуатталуын, интернетпен қамтылуын қадағалап, кешкісін бәрін дайындап қойған жөн;
  • Балаңыздың себепсіз сабақты босатпауын қадағалаңыз;
  • Сабақ барысында мұғалімге не болмаса балаға араласпаңыз.
Сабақ басталмастан бұрын:
  • бөлмеде қатаң тыныштық сақталуы тиіс, басқа дыбыстарды өшіріңіз;
  • сабақ уақытында отбасындағы басқа балалар мен (бар борлса) үй жануарларының кедергі келтірмеуін назарда ұстаңыз;
  • сабақ барысында баланың бөлмеден шықпауы, орынсыз тамақтанбауы, басқа бөгде заттарға алаңдамауы, онлайн сабақтан шығып кетпеуін бақылаңыз;
Сабақ өтіп жатқанда:
  • оқушы мұғалімнің нұсқауларын орындау;
  • мұғалім сабақ түсіндіргеннен кейін ғана сұрақ қою;
  • сабақ түсіндірген кезде ата-аналар мен балаларға чатта жазуға тыйым салу (тек дыбыс болмай, естілмей қалған жағдайда ғана рұқсат беріледі);
  • мұғалімнің рұқсатынсыз суретке, бейнетаспаға түсіруге, жүргізілген сабақты әлеуметтік желілерде жариялауға болмайды;
]]>
admin Thu, 20 Jan 2022 10:03:18 +0600
«Балаңыз балабақшаға баруға дайынба?» https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/65-balayz-balabashaa-barua-dajynba.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/65-balayz-balabashaa-barua-dajynba.html Анықтама
Балалардың даму ерекшелігін біліп,балабақшаға бейімделуін анықтау мақсатында ата-аналардан «Балаңыз балабақшаға баруға дайынба?» тақырыбында сауалнама алынды.Сауалнамаға 50 ата-ана қатысты.Жалпы сауалнама 5 сұрақтан тұрады.
1.Балаңыздың балабақшаға бейімделуі сіз үшін қалай өтті?
А) Бала толықтай балабақшаға бейімделді-45
Ә)Бала таңертең балабақшаға барғысы келмей жылайды-0
Б)Бала кейде балабақшаға барғысы келмейді-2
Г)бала кешке үйге қайтарда балабақшада қалып ойнағысы келеді-3
2.Бала балабақшаға келерде:
А)жылап-2
Ә)көндірумен-4
Б)көңілсіз-0
Г)өз қалауымен-44
3.Сіздің ойыңызша балаңыз балабақшаға бейімделуіне не әсер етті деп ойлайсыз?
А)Балабақша қызметкерлерінің әсері-48
Ә)Балабақша қызметкерлерімен ата-ана ынтымақтастығы-2
Б)Ата-ананың әрекеті-0
4.Балаңыздың ең бірінші күні балабақшадан келгендегі іс-әрекеті?
А)әдеттегідей-3
Ә)тамақтан бас тартты-0
Б)ұйқысы шамалы-0
Г)бір қуысқа тығылып отырды-0
Е) көңілді,күшті әсермен-47
5.Сіз қалай ойлайсыз балабақшаға бейімделудің табысты жолы қайсысы?Сіздің ойыңызша нені өзгертуге болады?Бұл сұраққа ата-аналардың басым көпшілігі  ештеңені өзгерткісі келмейтіндігін ,барлығы жақсы екендігін жазды.
Қорытынды:Жалпы балалардың балабақшаға бейімделуі жақсы,балалар балабақшаға баруға дайын екендігі анықталды.
                                        Мектеп психологтары:Найманбай М
                                                                                 Байжума З.Ж
«Балаңыз балабақшаға баруға дайынба?»сауалнамасының қорытынды мониторингі
1.Балаңыздың балабақшаға бейімделуі сіз үшін қалай өтті?2. Бала балабақшаға келерде:
 3.Сіздің ойыңызша балаңыз балабақшаға бейімделуіне не әсер етті деп ойлайсыз?
4. Балаңыздың ең бірінші күні балабақшадан келгендегі іс-әрекеті?
]]>
Анықтама
Балалардың даму ерекшелігін біліп,балабақшаға бейімделуін анықтау мақсатында ата-аналардан «Балаңыз балабақшаға баруға дайынба?» тақырыбында сауалнама алынды.Сауалнамаға 50 ата-ана қатысты.Жалпы сауалнама 5 сұрақтан тұрады.
1.Балаңыздың балабақшаға бейімделуі сіз үшін қалай өтті?
А) Бала толықтай балабақшаға бейімделді-45
Ә)Бала таңертең балабақшаға барғысы келмей жылайды-0
Б)Бала кейде балабақшаға барғысы келмейді-2
Г)бала кешке үйге қайтарда балабақшада қалып ойнағысы келеді-3
2.Бала балабақшаға келерде:
А)жылап-2
Ә)көндірумен-4
Б)көңілсіз-0
Г)өз қалауымен-44
3.Сіздің ойыңызша балаңыз балабақшаға бейімделуіне не әсер етті деп ойлайсыз?
А)Балабақша қызметкерлерінің әсері-48
Ә)Балабақша қызметкерлерімен ата-ана ынтымақтастығы-2
Б)Ата-ананың әрекеті-0
4.Балаңыздың ең бірінші күні балабақшадан келгендегі іс-әрекеті?
А)әдеттегідей-3
Ә)тамақтан бас тартты-0
Б)ұйқысы шамалы-0
Г)бір қуысқа тығылып отырды-0
Е) көңілді,күшті әсермен-47
5.Сіз қалай ойлайсыз балабақшаға бейімделудің табысты жолы қайсысы?Сіздің ойыңызша нені өзгертуге болады?Бұл сұраққа ата-аналардың басым көпшілігі  ештеңені өзгерткісі келмейтіндігін ,барлығы жақсы екендігін жазды.
Қорытынды:Жалпы балалардың балабақшаға бейімделуі жақсы,балалар балабақшаға баруға дайын екендігі анықталды.
                                        Мектеп психологтары:Найманбай М
                                                                                 Байжума З.Ж
«Балаңыз балабақшаға баруға дайынба?»сауалнамасының қорытынды мониторингі
1.Балаңыздың балабақшаға бейімделуі сіз үшін қалай өтті?2. Бала балабақшаға келерде:
 3.Сіздің ойыңызша балаңыз балабақшаға бейімделуіне не әсер етті деп ойлайсыз?
4. Балаңыздың ең бірінші күні балабақшадан келгендегі іс-әрекеті?
]]>
admin Wed, 08 Dec 2021 09:56:29 +0600
«Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі» https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/64-bala-trbiesndeg-ata-anany-rl.html https://kasteev-panfilov.mektebi.kz/main/64-bala-trbiesndeg-ata-anany-rl.html Анықтама
Баланың дамуына,жеке тұлға болып қалыптасуына,ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып,қарым-қатынас орнату мақсатында сынып  ата-аналарымен «Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі» атты тренинг өткізілді.Тренинг барысында:
1.Сәлемдесу тренингі
2.Ой жинақтау «Бала тәрбиесі»
3.Бейнеролик.Тәрбие-отбасынан басталады
4. «Қызықты сұрақтар» Сергіту жаттығуы
5.«Үй, жол, жылан, шалбар және орамал» диагностикасы
6.Бейнеролик
7. «Ойын Кедергілер»  жаттығулары жүргізілді.
Сәлемдесу тренингі бойынша Ата-аналар екі –екіден жұптасып тұрып алады, Бетті-бетке тигіземіз,мұрынды-мұрынға,құлақты-құлаққа,басты-басқа,иықты-иыққа,аяқты-аяққа,тізені-тізеге тигіземіз).Ой жинақтау «Бала тәрбиесі» ата-аналарға сұрақтар берілді,ата-аналар өз ойларымен бөлісті.Ата-аналарға «Тәрбие-отбасынан басталады» атты бейнеролик көрсетіліп,ата-аналарға бала тәрбиесі жайлы сұрақтар қойылды. «Қызықты сұрақтар» Сергіту жаттығуы бойынша ата-аналарға балаларының неге қызығатынын,қандай түсті жақсы көретіндігі,туған күні қашан екендігі т.б қызықты сұрақтар қойылды. «Үй, жол, жылан, шалбар және орамал» диагностикасы жүргізілді,бұл диагностика бойынша ата-аналар өзінің бағалау деңгейлерін,адамдармен қалай қарым-қатынасқа түсетіндігі және т.б деңгейлерін білді.Ата-аналардың балаларымен қарым-қатынасын жақсарту мақсатында «Ата-аналарға 14 кеңес» атты бейнероликтен кеңестер көрсетілді.Баланың жеке тұлға болып қалыптасуына ең бірінші ата-ананың көмегі керек екендігін түсіндіру мақсатында ата-аналарға «Кедергілер» атты ойын жүргізілді.
Қорытынды:Жалпы тренингке барлық ата-аналар белсенділікпен қатысп,өз ойларын ашық білдірді.]]>
Анықтама
Баланың дамуына,жеке тұлға болып қалыптасуына,ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып,қарым-қатынас орнату мақсатында сынып  ата-аналарымен «Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі» атты тренинг өткізілді.Тренинг барысында:
1.Сәлемдесу тренингі
2.Ой жинақтау «Бала тәрбиесі»
3.Бейнеролик.Тәрбие-отбасынан басталады
4. «Қызықты сұрақтар» Сергіту жаттығуы
5.«Үй, жол, жылан, шалбар және орамал» диагностикасы
6.Бейнеролик
7. «Ойын Кедергілер»  жаттығулары жүргізілді.
Сәлемдесу тренингі бойынша Ата-аналар екі –екіден жұптасып тұрып алады, Бетті-бетке тигіземіз,мұрынды-мұрынға,құлақты-құлаққа,басты-басқа,иықты-иыққа,аяқты-аяққа,тізені-тізеге тигіземіз).Ой жинақтау «Бала тәрбиесі» ата-аналарға сұрақтар берілді,ата-аналар өз ойларымен бөлісті.Ата-аналарға «Тәрбие-отбасынан басталады» атты бейнеролик көрсетіліп,ата-аналарға бала тәрбиесі жайлы сұрақтар қойылды. «Қызықты сұрақтар» Сергіту жаттығуы бойынша ата-аналарға балаларының неге қызығатынын,қандай түсті жақсы көретіндігі,туған күні қашан екендігі т.б қызықты сұрақтар қойылды. «Үй, жол, жылан, шалбар және орамал» диагностикасы жүргізілді,бұл диагностика бойынша ата-аналар өзінің бағалау деңгейлерін,адамдармен қалай қарым-қатынасқа түсетіндігі және т.б деңгейлерін білді.Ата-аналардың балаларымен қарым-қатынасын жақсарту мақсатында «Ата-аналарға 14 кеңес» атты бейнероликтен кеңестер көрсетілді.Баланың жеке тұлға болып қалыптасуына ең бірінші ата-ананың көмегі керек екендігін түсіндіру мақсатында ата-аналарға «Кедергілер» атты ойын жүргізілді.
Қорытынды:Жалпы тренингке барлық ата-аналар белсенділікпен қатысп,өз ойларын ашық білдірді.]]>
admin Thu, 04 Nov 2021 09:55:10 +0600