06
сентябрь
2021
Жылдық жоспар
Мақсаты : Даму мен оқу-тәрбиелеу процесін психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын қорғау мақсатында, оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру және жүргізу.
Міндеттері:
1. Білім беру жүйесінің барлық субьектілеріне қажетті психологиялық көмек беру (мұғалімдер, ата-аналар, оқушылар).
2. Баланың жас ерекшелігіне байланысты, әрбір даму сатысында тұлғалық, интеллектуалдық және кәсіби дамуын қамтамасыз ету.
3. Интеллектуалдық және тұлғалық дамудағы ауытқушылықтардың алдын алу және түзету.
4. Оқушылар мен мұғалімдердің шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау.
Психологтың міндеттері:
1. Жұмыс барысында ҚР БжҒМ бекіткен нормативтік актілерге, құжаттарға, бұйрықтарға негізделуі керек.
2. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс-әрекетінде тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
3. Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
4. Колледждегі құжаттарға психологиялық талдау жасауы керек (тәрбиелеу жоспарлары, оқыту бағдарламалары, педагогикалық кеңестің шешімдері және т.б.).
5. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлғааралық қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек (мұғалім-әкімшілік, мұғалім-мұғалім, мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы).
6. Психологиялық құжаттарды ерікті формада жүйелі түрде жүргізіп сақтауы керек (диск, магнитофондық жазбалар және т.б.).
7. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек.
Қыркүйек
Қазан
Қараша
Желтоқсан
Қаңтар
Ақпан
Наурыз
Сәуір
Мамыр
Міндеттері:
1. Білім беру жүйесінің барлық субьектілеріне қажетті психологиялық көмек беру (мұғалімдер, ата-аналар, оқушылар).
2. Баланың жас ерекшелігіне байланысты, әрбір даму сатысында тұлғалық, интеллектуалдық және кәсіби дамуын қамтамасыз ету.
3. Интеллектуалдық және тұлғалық дамудағы ауытқушылықтардың алдын алу және түзету.
4. Оқушылар мен мұғалімдердің шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау.
Психологтың міндеттері:
1. Жұмыс барысында ҚР БжҒМ бекіткен нормативтік актілерге, құжаттарға, бұйрықтарға негізделуі керек.
2. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс-әрекетінде тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
3. Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
4. Колледждегі құжаттарға психологиялық талдау жасауы керек (тәрбиелеу жоспарлары, оқыту бағдарламалары, педагогикалық кеңестің шешімдері және т.б.).
5. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлғааралық қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек (мұғалім-әкімшілік, мұғалім-мұғалім, мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы).
6. Психологиялық құжаттарды ерікті формада жүйелі түрде жүргізіп сақтауы керек (диск, магнитофондық жазбалар және т.б.).
7. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек.
Қыркүйек
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||
1 | 1.МАД тобының және мектепке оқуға даярлығын бақылау жүргізу арқылы анықтау 2.Мектептегі мазасыздықты анықтау «Филиппис» сауалнама 4 сынып білім алушыларының сабақтарына қатысу | С.А.Банковтың әңгімелесу тесті сауалнама бақылау | МАД тобы 5 сынып 4сынып | 1-апта | мониторинг анықтама | ||||||||
2 | 1-сынып оқушылардың бейімделу ерекшілектерін кешенді зерттеу, танымдық белсенділектерін, мектепке дайындық деңгейін анықтау. | Керн-Иерасек әдісі тест | 1сынып білім оқушыларының | 2-апта | мониторинг анықтама | ||||||||
3 | 1.Темперамент типін (В.М.Руслов) 2.Бақылау жүргізу және сұраныс арқылы оқушыларды есепке алу мінездемелерін жазу,психологиялық картасын толтыру | тест бақылау | 11 сынып қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 3-апта | анықтама мониторинг | ||||||||
4 | 1.Суицидтікке бейімділікті зерттеуге арналған сауалнама «Ағаш проективті әдісі» 2.Тәртібі қиын, алаңдатарлық білім алушыларды және өмірлік қиын жағдайға тап болған, тұл жетім, жартылай жетім, толық емес отбасы, сәтсіз жанұяда, өгей әке-шешенің қолында тәрбиеленіп жатқан білім алушылардың тізімін алу | сауалнама бақылау тізімге алу | 7-11сыныптар 3-11сыныптар | 4-апта | анықтама мониторинг | ||||||||
ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт. | |||||||||||||
1 | «Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» атты науқан | науқан | білім алушылар | 1-апта | анықтама | ||||||||
2 | «Мен мектепке барамын» | мотивациялық жаттығу | 1-5-сынып оқушылары | 2-апта | |||||||||
3 | 1.Күйзеліске қарсы жаттығулар 2.Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауына арналған жаттығулар | жаттығу | мектеп ұжымы | 3-апта | анықтама | ||||||||
4 | 9 сынып | ||||||||||||
5 | Жағымсыз стресстерден арылу Күзелістен қалай жеңуге болады? | ойын –жаттығулары | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 4-апта | анықтама | ||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||
1 | Мен 1 сыныпқа барамын | әңгімелесу | 1-сынып білім алушылар | 1-апта | анықтама | ||||||||
2 | «Мектеп және мектептен тыс ортада психологиялық және физиологиялық зорлық-зомбылық»мектеп инспекторымен кездесу ұйымдастыру (7-11сыныптар) | кездесу | 7-11сынып білім алушылары | 2-апта | анықтама | ||||||||
3 | «Жанұяда зорлық-зомбылық болмасын» | семинар-тренинг | 5-11сынып білім алушылары | 3-апта | анықтама | ||||||||
4 | Сенім жәшігімен жұмыс Хаттарды тіркеу. | кеңес беру | дер кезінде көмек беру | жыл ағымында | анықтама | ||||||||
IV.Консультатция беру (кеңес беру) | |||||||||||||
1 |
| кеңес беру | 4-5 сынып ата-аналар | 1-апта | анықтама | ||||||||
2 | 11 сынып білім алушыларының ойлау типін, темперамент типін және мазасыздану дегейін анықтау арқылы педагогтарға білім алушылармен тиімді жұмыс жасау жолдарын ұсыну | кеңес беру | педагогтар 11 сынып білім алушылары | 2-апта | анықтама | ||||||||
3 | Сұраныс бойынша «Дарынды білім алушыларды жұмысты қалай дұрыс ұйымдастыруға болады?» жеке кеңестер | кеңес беру | мектеп ұжымы | 3-апта | анықтама | ||||||||
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс | |||||||||||||
1 | Үйден оқитын оқушылардың психологиялық жәй күйін анықтау | үйіне бару | үйден оқитын оқушылардың | өз уақытында | анықтама | ||||||||
2 | Вакцина егу маусымында түсінік жұмыстарын жүргізу | әңгіме | білім алушылар, ата-аналар | ||||||||||
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт | |||||||||||||||||||||
1 | Оқу мотивациясын анықтау «Лусканов» сауалнамасы | сауалнама | 5-сынып | 1-апта | анықтама мониторинг | ||||||||||||||||
2 | А.Е.Голомшток әдісі «Қызығушылық картасы» | әдістеме | 11 сынып | 2-апта | анықтама мониторинг | ||||||||||||||||
13 | «Қызға қырық үйден- тыйым» | сауалнама | 7-11 сынып қыздарымен | 3-апта | анықтама мониторинг | ||||||||||||||||
4 | «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» | сауалнама | 7 - 11 сынып | ||||||||||||||||||
5 | 1.Сенің кәсіби ой-ниетің 2.Табандылықты зерттеу 3.Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тесті «Мен қаладым» | сауалнама | 9-сынып | 4-апта | анықтама мониторинг | ||||||||||||||||
6 | Жеткіншектердің қарым-қатынас типін анықтау | тест | 6-8 сынып | анықтама мониторинг | |||||||||||||||||
ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт. | |||||||||||||||||||||
1 | Оқу жетістігінде олқылығы бар балалармен дамыту сабағы | миға арналған жаттығулар | 1-5сынып | 1-2 апта | анықтама | ||||||||||||||||
2 | Қабілетті балалармен жұмыс ақыл-ойды дамытуға арналған | жаттығулар | 5-11-сынып | ||||||||||||||||||
3 | Құқықтық тәрбиенің қалыптасуында отбасының рөлі | дөңгелек үстел | 7-11 сынып | 3 -апта | |||||||||||||||||
4 | «Бәріміз бірдейміз кемсітуді білмейміз» | психологиялық жаттығу | үйден оқитын білім алушылар | 4-апта | |||||||||||||||||
5 | Жағымсыз стресстерден арылу Күзелістен қалай жеңуге болады? | ойын –жаттығулары | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | ||||||||||||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||||||||
1 | «Буллинг». «Кибербуллинг» туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізу | видеоролик, слайд | 5-11 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||
2 | Ерте жүктіліктің алдын алу | мамандармен кездесу | 7-11сынып қыздарымен | 2-апта | |||||||||||||||||
3 | «Жанұяда зорлық-зомбылық болмасын!», «Зорлық-зомбылыққа қарсымыз» | семинар- тренинг | 5-11сынып білім алушылары ата-аналар | 3-апта | |||||||||||||||||
4 | Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек беру | семинар – тренинг | 9 сынып | 4-апта | |||||||||||||||||
IV.Консультация беру | |||||||||||||||||||||
1 | Сүйкімділігіңмен сүйсіндіріп, қылғыңмен қызықтыра біл | кеңестер | 5-11сынып қыздарымен | қыздар жиналысында | анықтама | ||||||||||||||||
2 | Емтиханды қалайтапсыру керек? | 11 сынып | 1-апта | ||||||||||||||||||
3 | «Күйзелістен шығу жолдары» | 5-11 сынып | 2-апта | ||||||||||||||||||
4 | «Оқушы мен мұғалімнің қарым-қатынасы педагогикалық этика» | мектеп ұжымы | 3-апта | ||||||||||||||||||
5 | Мамандық таңдауға байланысты жекелеген оқушыларға психологиялық кеңес Ата-аналар мен оқушыларға психологиялық көмектер беру | 9 сынып ата-аналар | 4-апта | ||||||||||||||||||
6 | Сұраныс бойынша олқылығы бар білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес беру | психологиялық кеңестер | пән мұғалімдері сынып жетекшілері | ||||||||||||||||||
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс | |||||||||||||||||||||
1 | Үйден оқитын оқушылардың үйлерін аралап оқушылармен сұхбаттар жүргізу | сұхбаттар | үйден оқитын оқушылар | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||||
11 | ЕНТ-ға дайындығын қалай жас түлек? | сауалнама | 11 сынып | 2-апта | анықтама мониторинг | ||||||||||
22 | «Мен және менің дінге деген көзқарасым» | сауалнама | 7-11 сынып | ||||||||||||
23 | Мен....деп санаймын немесе ...міндетімін» әдістемесі (И.П.Посашкова) | әдістеме | мектеп ұжымы | ||||||||||||
4 | 1.Өз құқығыңды білесің бе? 2.Дарындылық картасы А.И.Савенков | тест сауалнама | 9 - 11 сынып | анықтама мониторинг | |||||||||||
әдістеме | педагогтар | ||||||||||||||
45 | «Сіз қандай ата-анасыз?» | сауалнама | ата-аналармен | 3-апта | анықтама мониторинг | ||||||||||
6 |
| проективті әдіс тест | қамқорлықтағы балалар қиын және тәуекел топтағы білім алушы | ||||||||||||
7 | 1.Социограмма 2.Оқу мотивациясын анықтау 3.Танымдық үрдістерін зерттеу (қабылдау, ойлау, зейін, ес, сөйлеу) | тест әдістемелер | 5-6 сынып 1-6 сынып арасында | 3-апта | |||||||||||
ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт. | |||||||||||||||
1 | Школьникам оқу үлгерімдеріне байланысты . | мотивация беру | 1-5-сыныптар | 2-апта | анықтама | ||||||||||
2 | Школьникам мотивация беру «Қар қиыршықтар» | жаттығу | 9-11-сыныптар | анықтама | |||||||||||
3 | «Қыз тәрбиесі-ұлт тәрбиесі» | семинар тренинг | 7-11 сынып қыздарымен | 3-апта | анықтама | ||||||||||
4 | 5 сыныптағы өзгеріске дайынсыз ба, ата-ана ? | жаднама | 5 сынып ата-аналарына | 4-апта | анықтама | ||||||||||
5 | МАД "А,Ә,Б,В" топтарымен сурет бойынша әңгімелесу, түстерді айыру | жаттығу | МАД топтары | ||||||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||
1 | 5 сыныптағы өзгеріске дайынсыз ба? (5 сыныптың ата-аналары) | жаднама | 5 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||
2 | Жасыма талма – тек қана алға | жас мамандар | 2-апта | анықтама | |||||||||||
3 | Салауатты өмір салтын сақтау.Өмірге құштарлықты арттыру | баяндама дөңгелек стол | 7-11сынып білім алушылары | 3-апта | анықтама | ||||||||||
4 | 1.Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек беру 2.МАД топтарының ата-аналарымен психожаттығу жүргізу, кеңес беру | семинар тренинг | 9 сынып МАД топтары ата-аналар | анықтама | |||||||||||
5 | «Құқық бұзушылықтың алдын алу-басты міндет » Мектеп инспекторымен кездесу ұйымдастыру (7-11сыныптар) | кездесу | білім алушылар | 4-апта | |||||||||||
Қыз балалар және ұл балалардың гигиеналық тазалығы туралы әңгіме, дөңгелек үстел, жиналыс өткізу | жиын | 7-11сыныптар | |||||||||||||
IV.Консультация беру | |||||||||||||||
1 | ЕНТ-ға қатысатын оқушылармен жұмыс «Күйзелістің алдын алу» . | кеңес беру | 11-сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||
2 | Сауланама нәтижесі бойынша зорлық – зомбылық көрген білім алушылардың ата-аналарына арналған жеке дара кеңес беру | 1-11 сынып ата-аналарына | 2-апта | анықтама | |||||||||||
3 | Достық қарым-қатынасты қалыптастырудың тиімді жолдары | 1-11 сынып | 3-апта | анықтама | |||||||||||
4 | 1 сынып білім алушыларының ата-аналарына әрбір баланың жандүниесін сезіну, қолдау көрсету бойынша кеңес | 1 сынып ата-аналары | 4-апта | анықтама | |||||||||||
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс | |||||||||||||||
1 | Үйден оқитын оқушылардың сабақтарының жүргізілуін тексеру | сабақтарын тексеру | Үйден оқитын оқушылар | анықтама | |||||||||||
2 | МАД және 1-ші сынып оқушыларының мектепке бейімделуі, Сыныптардың психологиялық-зерттеу жұмыстарының қорытындысы. | анықтама | 1 сынып білім алушылары | пед кеңесте қаралады | анықтама | ||||||||||
Педагог пен білім алушылар арасындағы қарым –қатынасқа қолдау | анықтама | пед кеңесте қаралады | |||||||||||||
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | ||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | ||||||||||||
11 | Педагогикалық жүйедегі бір-бірімен қарым-қатынас орнату ерекшеліктерінің диагностикасы (К.Томас сауалнамасы) | тест | мектеп ұжымы | 1-апта | анықтама мониторинг | |||||||
22 | «Ойлау типін және креактивтілік деңгейін анықтау» сұрақнамасы Дж.Бурунердің әдістемесі бойынша | әдістеме | білім алушылар | 2-апта | анықтама мониторинг | |||||||
3 | Сенің сыныптастарын қандай? | сауалнама | 2-4 сынып | 3-апта | анықтама мониторинг | |||||||
4 | 1.Интеллектуалды даму деңгейін анықтау 2.Таңбаларды қойып шық | тест сурет салу | 1-11 сынып МАД тобы | 4-апта | анықтама мониторинг | |||||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||||||
1 | «Бәріміз бірдейміз кемсітуді білмейміз» | психологиялық жаттығу | үйден оқитын білім алушылар | 1-апта | анықтама | |||||||
2 | Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауына арналған жаттығулар | жаттығулар | 9- сыныптар | 2-апта | анықтама | |||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||||||||
1 | «Жағымды көңіл-кдомқазаны» | арт-терапия | 4-сыныптар | 1-апта | анықтама | |||||||
2 | Қызға айтар ақыл бар | жиын | 5-11сынып қыздарымен | 2-апта | анықтама | |||||||
IV.Консультация беру | ||||||||||||
1 | Родителям психологиялық қолдау көрсету | кеңес беру сұраныс бойынша | ата-аналарға | сұраныс бойынша | анықтама | |||||||
2 | 11 сынып білім алушыларына арналған ЕНТға дайындау жөніндегі ұстаздарға кеңестер беру | кеңес беру | пән мұғалімдер | өз уақытында | анықтама | |||||||
3 | Сұраныс бойынша олқылығы бар білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес беру | пән мұғалімдері сынып жетекшілер | ||||||||||
4 | Жеткіншектік және қыз-бозбалалық шақтың психологиялық ерекшеліктері | білім алушыларға | ||||||||||
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс | ||||||||||||
1 | 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі | анықтама | ДЖО | анықтама | ||||||||
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||||
11 | Шұғыл жағдайда диагностика жүргізу | сауалнама, тест,әдістеме | сынып бойынша | қажет жағдайда | анықтама мониторинг | ||||||||||
2 | Педагог мамандардың темперамент типін анықтау (В.М.Банщиков) | тест | мектеп ұжымы | 2-апта | |||||||||||
33 | «Кактус»әдістемесі | әдістеме | қиын және ерекше назардағы білім алушы | 3-апта | |||||||||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||||
1 | «Бесінші сыныпқа бірінші рет» | тренинг сабақ | 5 сынып білім алушылары | 1-апта | анықтама | ||||||||||
2 | Сенімділік серігім | семинар тренинг | 1-11 сынып | 2-апта | анықтама | ||||||||||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||
1 | Менің таңдаған мамандығым | семинар тренинг | 9-11 сынып | 3-апта | анықтама | ||||||||||
2 | Достық біздің күшіміз | семинар тренинг | 8-9 сынып | ||||||||||||
3 | Мектептегі оқуға пихологиялық тұрғыдан дайын емес балалар кімдер? Ағартушылық әңгіме | әңгіме | пән мұғалімдері сынып жетекшілер | 4-апта | |||||||||||
4 | «Күйзелістен қалай құтылуға болады...?» | семинар-тренинг | білім алушыларға | ||||||||||||
IV. Консультация беру | |||||||||||||||
1 | Тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша, сұраныс арқылы жеке және топтық | кеңес беру | барлық сыныптарға | сұраныс бойынша | анықтама | ||||||||||
2 | Ата-аналар мен оқушыларға психологиялық көмектер беру | ата-аналар | қажет жағдайда | ||||||||||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||||||
1 | Әлеуметтік жағдайына байланысты психологиялық қолдау көрсету | қолдау көрсету | әлеуметтік жағдайы | 4-апта | анықтама | ||||||||||
2 | 9 сынып оқушыларының кәсіптік бағдары бойынша зерттеу жұмыстары ЕНТ дайындық жұмыстары мен нәтижелері.Сауалнама нәтижесі бойынша қорытынды анықтама | анықтама | пед кеңесте қаралады | анықтама | |||||||||||
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||
1 | Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу | сұраныс бойынша | білім алушылар ата-аналар педагогтар | қажетіліне қарай | анықтама | ||||||||
II. Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||
1 | Біздің мұғалімдеріміз... | дамыту сабағы | 4-5 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||
2 | «Баланы қалай тәрбиелеу керек?» (9-11сынып оқулығы 233-234бет) | сұхбат | 9-11сынып ата-аналары | 2-апта | анықтама | ||||||||
3 | Мен өзімді мақтан етемін | ойын –жаттығулары | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 3-апта | анықтама | ||||||||
4 | «Мен өмірді таңдаймын» | тренинг | білім алушылар | 4-апта | анықтама | ||||||||
IV.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||
1 | Күйзеліске, стресске, агрессияға қарсы жаттығулар | ойын жаттығулары | 11 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||
2 | Педагогтың эмоционалды тұрақтылығы | семинар тренинг | мектеп ұжымы | 2-апта | |||||||||
3 | Ауырмайтын жол ізде | жаднама | 7-11 сынып қыздарымен | 3-апта | |||||||||
4 | Тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары: «Жеделхат», «Тыныштықты жақсы көретін патша», «Қырықаяқ», «Алтын балық» «Елсіз арал» | жаттығу | 5-9 сынып | анықтама | |||||||||
5 | 1.Жақсы оқудың сыры неде? 2.Мен суретші баламын | жаднама арт терапия | 1-11 сынып МАД тобымен | 4-апта | |||||||||
6 | Діни экстремизмнің алдын алу (түсіндіру жұмысы) 1-11 сынып ата-аналар | түсінік жұмыстары | ата-аналар | ||||||||||
IV.Консультация беру | |||||||||||||
1 | Сұраныс бойынша олқылығы бар білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес беру | кеңес беру | пән мұғалімдері сынып жетекшілері | 2-апта | анықтама | ||||||||
2 | Жеткіншектік және қыз-бозбалалық шақтың психологиялық ерекшеліктері | білім алушыларға | 3-апта | ||||||||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||||
1 | Үйден оқитын оқушылардың үйіне барып жағдайын білу | жағдайын білу | Үйден оқитын оқушылар | 4-апта | анықтама | ||||||||
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||||||||||
1 1 | Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу | сұраныс бойынша | білім алушылар ата-аналар педагогтар | қажетіліне қарай | анықтама | ||||||||||||||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||||||||||
1 | Тұлғаның өзіне сенімділігін арттыру | тренинг | 9 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||
2 | Мен және қоршаған ортам | фото коллаж | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 2-апта | |||||||||||||||||
3 | Зиянды заттардың адам өміріне тигізетін әсері» түсіндіру жұмыстары | сұхбат | Білім алушалар | ||||||||||||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||||||||
1 | Салауатты өмір салтын сақтау.Өмірге құштарлықты арттыру | баяндама дөңгелек стол | 7-11сынып білім алушылары | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||
2 | Логикалық-сандық әдістемесі | әдістеме | дарынды білім алушы | 2-апта | анықтама | ||||||||||||||||
IV.Консультация беру (кеңес беру) | |||||||||||||||||||||
1 | Әр тестілеуден кейін төмен бала алған білім алушылармен әңгімеслесу себебін анықтау | кеңес беру | 11 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||
2 | Сұраныс бойынша «Дарынды білім алушыларды жұмысты қалай дұрыс ұйымдастыруға болады?» жеке кеңестер | педагогтар | 2-апта | ||||||||||||||||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||||||||||||
1 | «Сан мамандық түрі бар таңдап – талғап бірін ал» | дөңгелек үстел , сұхбат | 9- сынып | 3-апта | анықтама | ||||||||||||||||
Мінез құлқында өзгерісі бар қиындық тудыратын оқушылармен жүргізілген жұмыс қорытындыларын талдау | анықтама | ДЖО | анықтама | ||||||||||||||||||
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||||||
1 11 | Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу | сұраныс бойынша | білім алушылар ата-аналар педагогтар | қажетіліне қарай | анықтама мониторинг | ||||||||||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||||||
1 | Біз және біздің сыныбымыз... | дамыту сабағы | 4-5 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||||
2 | ЕНТ-ға сенімді барайық | семинар тренинг | 11 сынып | 2-апта | |||||||||||||
3 | Мен таңдаған жол.................. қандай? | семинар тренинг | 1-11 сынып | 3-апта | |||||||||||||
4 | Есті дамытуға арналған ойын жаттығулар:Мақал – мәтелдер Сөздерді есте сақтайық Заттар. Кім көп есіне сақтайды | жаттығу | 1 – 4 сынып | 4-апта | |||||||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||||
1 | «Фигураларды құрастыр»стимулдық материалдар | ойын -жаттығу | дарынды бідім алушы | 3-апта | анықтама | ||||||||||||
2 | «Қиын» бала қайдан пайда болады? | шағын дәріс | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 4-апта | |||||||||||||
| |||||||||||||||||
1 | Білім алушыларға арналған «Күйзелістен шығу жолдары» | кеңес беру | 1-11сынып | уақытында | анықтама | ||||||||||||
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс | |||||||||||||||||
1 | Әлеуметтік жағдайына байланысты психологиялық қолдау көрсету | қолдау көрсету | әлеуметтік жағдайы | өз уақытында | анықтама | ||||||||||||
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||||||||||||
1 1 | Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу | сұраныс бойынша | білім алушылар ата-аналар педагогтар | қажетіліне қарай | анықтама мониторинг | ||||||||||||||||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||||||||||||
1 | ЕНТ –ға білім алушыларды психологиялық тұрғыдан дайындау | cеминар-тренинг | 11 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||||
2 | Стресстің алдын алу. | жаттығулар | мектеп ұжымы | 2-апта | |||||||||||||||||||
3 | Дарынды білім алушы мектеп келбеті | интеллектуалдық ойын – жаттығулары | дарынды білім алушылар | 3-апта | |||||||||||||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||||||||||
1 | Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек беру | cұхбат жүргізу | 11 сынып оқушылары | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||||
2 | Сіздің балаңыз қандай? | жаднама | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 2-апта | |||||||||||||||||||
IV.Консультация беру (кеңес беру) | |||||||||||||||||||||||
6 | Жасөспірімдердің ата-аналарына | 10 кеңес | ата-аналар | 4-апта | анықтама | ||||||||||||||||||
7 | ЕНТ-ға балаңыздың дайындығы Әр балаға қолдау көрсету арқылы мақсатына жігерлендіру | кеңес беру | 11-сыныптар | ||||||||||||||||||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||||||||||||||
8 | Үйден оқитын білім алушылардың құжаттарын ретке келтіру жаңа оқу жылына қорытынды алу | құжаттарын ретке келтіру | үйден оқитын білім алушылар | 3-апта | анықтама | ||||||||||||||||||
Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | |||||||||||||||||||||||
9 | Жыл бойы істеген жұмыстарға аналитикалық есеп жазу мониторинг шығару | Жалпы атқарылған жұмыстар | жыл соңы | анықтама | |||||||||||||||||||