05
January
2022
Мектеп психологтарының І жарты жылдық есебі
«Ә. Қастеев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мектеп психологтарының I- тоқсан бойынша жазған есебі
Диагностикалық жұмысқа 72 оқушы қатысты.
Әр тапсырманың нәтижесі 5 ұпайлық жүйемен бағаланады.(1 ұпай – жоғары, 5 ұпай төменгі нәтижені көрсетеді).
Алынған тест қорытындысы бойыгша:
1 а сыныбында 26 оқушы қатысты. Оның ішінде 19 оқушы жоғарғы деңгейді, 7 оқушы орташа деңгейді көрсетті.
№1 Тест
№2 Тест
№3 Тест
1ә сыныбында 23 оқушы қатысты. 19 оқушы жоғарғы деңгейді, 4 оқушы орташа деңгейде екендігі анықталды.
№1 Тест
№2 Тест
№3 Тест
1б сыныбында 22 оқушы қатысты. 18 оқушы жоғарғы деңгейді, 4 оқушы орташа деңгейде екендігі анықталды.
№1 Тест
№2 Тест
№3 Тест
Диагностикалау барысында анықталған оқушылар мектеп ережесін меңгерген.
Қорытынды : жалпы балалар оқуға дайын, ерекше назар аударатын және тереңірек зерттеуді қажет ететін балалар байқалмады.
Мектеп психологтарыныңбастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын анықтау бойынша
Мақсаты: белгілі уақытта жеке тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау.
Бастауыш сынып (2,3 сыныптар) өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау мақсатында өзін-өзі бағалау әдістемесі жүргізілді.
2 а сыныбы бойынша 25 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны -13 , орташа деңгей - 10, төменгі деңгей- 2 .
2ә сыныбы бойынша 25 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 14 оқушы, орта деңгей -9, төмен деңгей-2
2б сыныбы бойынша 15 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны - 11оқушы, орта деңгей -3, төмен деңгей- оқушылар жоқ.
3а сыныбы бойынша 25 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 7 оқушы, орта деңгей -15, төмен деңгей-2
3ә сыныбы бойынша 18 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 6 оқушы, орта деңгей -10, төмен деңгей-2
3б сыныбы бойынша 16 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 6 оқушы, орта деңгей - 9, төмен деңгей-1
Бастауыш сыныптар (2,3 сыныптар) бойынша оқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейі бірқалыпты деңгейде екендігі анықталды.
Мектеп психологтарының 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі бойынша
Мақсаты: 5- сынып оқушыларының орта буынға бейімделуіне психологиялық-педагогикалық көмек көрсету. Мектептегі психологиялық қызметтің міндеттерінің бірі- баланың психологиялық саулығын, жан дүниесін, физиологиялық дамуының ықпал ету және өзін ортада қолайлы сезіну.
1 сыныпқа, орта буынға бейімделу кезінде балада дағдарыс сипаты болады. Яғни, бастауыш сыныпта бір ғана мұғалімнің болуы. Бейімделу кезіндегі зерттеу оқу жылының басында сыныптың жалпы әлеуметтік жағдайын зерттеуден басталады. Жаңа сатыға кезеңіндегі қиындықтардың негізгісі- жаңа пәндердің енуі, жаңа сынып жетекшісінің болуы, пән мұғалімдерінің болуы баланың білім алуынада әсер етеді.
5 сыныпқа бейімделуін анықтау мақсатында оқу мотивациясы (Лусканов) сауалнамасы алынды.
5а сыныбы бойынша 25 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 20, орта деңгей-5.
5ә сыныбы бойынша 24 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны-17 , орта деңгей- 7.
5в сыныбы бойынша 14 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 8 , орта деңгей- 6 .
5б сыныбы бойынша 14 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 10 , орта деңгей- 4 .
Жалпы тест қорытындысы бойынша оқушылардан мектепке деген теріс қарым-қатынас байқалмады.
5 сынып оқушыларының пәндерге қызығушылығын анықтау мақсатында «Сабаққа көзқарасың қандай?» сауалнамасы алынды.
Мақсаты:Оқушылардың пәндерге қызығушылығын анықтау.
5асынып оқушыларынан алынған «Сабақа көзқарасың қалай?» тестінің қорытындысы
Қиналатын
Қызықсыз
ҰнаMayды
Мектеп психологтарының I- тоқсан бойынша жазған есебі
- жылы
- Ер адам суретін салу
- Жазба әріптерін көшіру
- Нүктелерін тобын көшіріп жазу.
Диагностикалық жұмысқа 72 оқушы қатысты.
Әр тапсырманың нәтижесі 5 ұпайлық жүйемен бағаланады.(1 ұпай – жоғары, 5 ұпай төменгі нәтижені көрсетеді).
Алынған тест қорытындысы бойыгша:
1 а сыныбында 26 оқушы қатысты. Оның ішінде 19 оқушы жоғарғы деңгейді, 7 оқушы орташа деңгейді көрсетті.
№1 Тест
№2 Тест
№3 Тест
1ә сыныбында 23 оқушы қатысты. 19 оқушы жоғарғы деңгейді, 4 оқушы орташа деңгейде екендігі анықталды.
№1 Тест
№2 Тест
№3 Тест
1б сыныбында 22 оқушы қатысты. 18 оқушы жоғарғы деңгейді, 4 оқушы орташа деңгейде екендігі анықталды.
№1 Тест
№2 Тест
№3 Тест
Диагностикалау барысында анықталған оқушылар мектеп ережесін меңгерген.
Қорытынды : жалпы балалар оқуға дайын, ерекше назар аударатын және тереңірек зерттеуді қажет ететін балалар байқалмады.
Мектеп психологтарыныңбастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын анықтау бойынша
Мақсаты: белгілі уақытта жеке тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау.
Бастауыш сынып (2,3 сыныптар) өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау мақсатында өзін-өзі бағалау әдістемесі жүргізілді.
2 а сыныбы бойынша 25 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны -13 , орташа деңгей - 10, төменгі деңгей- 2 .
2ә сыныбы бойынша 25 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 14 оқушы, орта деңгей -9, төмен деңгей-2
2б сыныбы бойынша 15 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны - 11оқушы, орта деңгей -3, төмен деңгей- оқушылар жоқ.
3а сыныбы бойынша 25 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 7 оқушы, орта деңгей -15, төмен деңгей-2
3ә сыныбы бойынша 18 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 6 оқушы, орта деңгей -10, төмен деңгей-2
3б сыныбы бойынша 16 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 6 оқушы, орта деңгей - 9, төмен деңгей-1
Бастауыш сыныптар (2,3 сыныптар) бойынша оқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейі бірқалыпты деңгейде екендігі анықталды.
Мектеп психологтарының 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі бойынша
Мақсаты: 5- сынып оқушыларының орта буынға бейімделуіне психологиялық-педагогикалық көмек көрсету. Мектептегі психологиялық қызметтің міндеттерінің бірі- баланың психологиялық саулығын, жан дүниесін, физиологиялық дамуының ықпал ету және өзін ортада қолайлы сезіну.
1 сыныпқа, орта буынға бейімделу кезінде балада дағдарыс сипаты болады. Яғни, бастауыш сыныпта бір ғана мұғалімнің болуы. Бейімделу кезіндегі зерттеу оқу жылының басында сыныптың жалпы әлеуметтік жағдайын зерттеуден басталады. Жаңа сатыға кезеңіндегі қиындықтардың негізгісі- жаңа пәндердің енуі, жаңа сынып жетекшісінің болуы, пән мұғалімдерінің болуы баланың білім алуынада әсер етеді.
5 сыныпқа бейімделуін анықтау мақсатында оқу мотивациясы (Лусканов) сауалнамасы алынды.
5а сыныбы бойынша 25 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 20, орта деңгей-5.
5ә сыныбы бойынша 24 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны-17 , орта деңгей- 7.
5в сыныбы бойынша 14 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 8 , орта деңгей- 6 .
5б сыныбы бойынша 14 оқушы қатысты. Оның ішінде жоғарғы деңгей көрсеткен оқушылар саны- 10 , орта деңгей- 4 .
Жалпы тест қорытындысы бойынша оқушылардан мектепке деген теріс қарым-қатынас байқалмады.
5 сынып оқушыларының пәндерге қызығушылығын анықтау мақсатында «Сабаққа көзқарасың қандай?» сауалнамасы алынды.
Мақсаты:Оқушылардың пәндерге қызығушылығын анықтау.
5асынып оқушыларынан алынған «Сабақа көзқарасың қалай?» тестінің қорытындысы
Қиналатын
Қызықсыз
ҰнаMayды