9- сынып Кәсіптік бағдар
«Ә.Қастеев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
9- сынып оқушыларынан алынған « Сенің кәсіби – ой ниетің » тақырыбында алынған сауалнама бойынша жазылған
Анықтама
Сауалнама мақсаты: 9- сынып бітіргеннен кейінгі ой-ниетін анықтау.
«Сенің кәсіби – ой ниетің» тақырыбында алынған сауалнама қорытындысы:
9а сыныбы
10-сыныпта қалатындар | Колледжге кететіндер | КТМ |
6 | 13 | 1 |
9ә сыныбы
10-сыныпта қалатындар | Колледжге кететіндер | КТМ |
11 | 12 | 1 |
9б сыныбы
10-сыныпта қалатындар | Колледжге кететіндер | КТМ |
8 | 8 | 2 |
9в сыныбы
10-сыныпта қалатындар | Колледжге кететіндер | КТМ |
11 | 12 | 5 |
Қорытынды: Оқушылар өздері таңдаған мамандығы және адамға қоятын талабы туралы біледі. Қабілетін қосымша білім алу арқылы жетілдіретіндерін айтқан.
9- дан кейін колледжге кетулерінің себебі анықталды.
Түзету дамыту жұмыстары әңгіме жүргізіліп кеңес берілді.
Ата-аналарымен ақылдасып бір шешімге келген.
Балалардың мақсаттары: колледжде оқып, ерте жұмысқа орналасу.
9а сыныбы
9ә сыныбы
9б сыныбы
9в сыныбы
Табандылықты зерттеу сауалнамасы
Мақсаты:Алға қойған мақсатқа жетуде байқалатын табандылық дәрежесін анықтау.
Табандылықты зерттеу сауалнамасының қорытындысы
9в сыныбы
№ | Оқушының аты-жөні | Табандылық деңгейі |
1 | Алимов Дильмурат Камалжанович | Орта |
2 | Ахметов Дилшат Муратжанұлы | Орта |
3 | Алимжанов Шамиль | Орта |
4 | Арупжанова Шахназ Армановна | Жоғары |
5 | Аутова Гузеля Усипжанқызы | Орта |
6 | Амирдинов Арманжан | Орта |
7 | Аутов Шахмурат Дилшатович | Орта |
8 | Бәхитжан Руслан | Жоғары |
9 | Бакиев Шамиль Рустамұлы | Орта |
10 | Етлахунов Алишер Зульярович | Орта |
11 | Жаканов Нуршат Дильшатұлы | Орта |
12 | Иминжанова Альбина Бекзатқызы | Жоғары |
13 | Имрамзиев Бахитжан | Жоғары |
14 | Исраилов Бахитшат Азизжанұлы | Орта |
15 | Керимов Илмурат Аманжанович | Жоғары |
16 | Керимова Мадина Акимжановна | Орта |
17 | Касымова Гөһәрқыз Бахтиярқызы | Орта |
18 | Кахирман Манзура Муратқызы | Орта |
19 | Молахметов Бахтияр Адылжанұлы | Орта |
20 | Мухпулов Ислам Турғанжанұлы | Орта |
21 | Молахметова Наргиза | Орта |
22 | Масимов Рассулам | Орта |
23 | Мирфазилов Муса | Жоғары |
24 | Нурумов Ринат Зулярұлы | Орта |
25 | Тайыржанов Дияр Теипжанович | Орта |
26 | Тилвалдиев Ильзат | Орта |
27 | Шакиров Турсунжан | Орта |
28 | Юнусов Алимжан | Орта |
Мектеп психологы:Найманбай М
Табандылықты зерттеу сауалнамасының қорытынды мониторингі
9а сыныбы
9ә сыныбы
9б сыныбы
9в сыныбы
9 «в» сынып оқушыларының тұлғаның типін анықтауға байланысты
Д. Голландтың тесті.
Кәсіби, тұлғалық типін бағалау үшін Джонн Голландтың әдісі қолданылды. Ол 6 типті бөліп көрсетті : Реалисті тип, интелектуалды тип, әлеуметтік тип, конвенционалды тип, кәсіпкер тип, артистік тип.
Мақсаты : Тұлғаның әлеуметтік бағыттылығын анықтау.
Қорытынды. Жалпы оқушылар саны 28.Қатысқан оқушылар саны 28. Школьникам жұптастырып әр түрлі мамандықтар ұсынылды. Әр жұптасқан мамандықтың, өзіне ұнайтын біреуін таңдау қажет.
Іскер тип. Белсенділік,қызбалықты,құлшынысты,ынта-жігерді талап ететін міндеттер мен мақсатты таңдайды. Мінез ерекшеліктері: басшылық етуді,нұсқау беруді,тапқырлықты ұнатады. Мұндай мінез ерекшеліктері дипломат,репортер,менеджер,директор,делдалға лайықты.Нәтижесінде: Амирдинов А,Мухпулов Ислам,Керимов Ильмурат,Юнусов Алимжан,Исраилов Бахитшат жатады.
Әлеуметтік тип.Айрықша әлеуметтік ептілігі бар,айналасындағыларға тәуелсіз,жағдайға тез бейімделгіш,сезімтал.Ұнататын қызмет саласы: психология,медицина,педагогика.Бұл типке:Арупжанова Шахназ,Имрамзиев Бахитжан,Кахирман Манзура,Бакиев Шамиль,Аутова Гузеля,Касимова Г,Иминжанова Альбина,Шакиров Турсунжан жатады.
Конвенциялық тип. Құрылымдық қызметке бейім,нұсқау бойынша істейді.Ұйымдастырушылық қабілеті аз,ауыз сөзге жоқ.Ұнататын мамандықтары:бухгалтер,финансист,тауартанушы,экономист,іс жүргізуші,кеңсе қызметкері.Бұл типке:Жаканов Нуршат,Нурумов Ринат жатады.
Әртістік тип. Адаммен қарым-қатынаста өз қиял-сезіміне сенеді,сүйенеді.Өмірге сезімталдықпен қарайды. Мінез ерекшелігі: шешім қабылдауға тәуелсіз,икемді,өзімшілдігі мол. Шығармашылық кәсіпті ұнатады:музыка,сурет салу,гуманитарлық саладағы қызметке бейім. Бұлар тарих,филология,өнер жағын ұнатады.Бұл типке:Молахметов Бахтияр,Таиржанов Дияр жатады.
Реалистік тип. «Ер адам» типі. Эмоциялық тұрақтылығы жоғары,заманына қарай бейімделе біледі.Ептілікті талап ететін,үнемі қозғалыста болатын кәсіппен айналысқанды жөн деп есептейді.Міндеті нақты бір кәсіпті:механик,жүргізуші,инженер,агроном т.б. мамандықтарды ұнатады.Бұл типке: Етлахунов Алишер,Керимова Мадина,Тилвалдиев Ильзат,Б.Руслан,Молахметова Наргиза,Алимжанов Шамиль жатады.
Зияткерлік тип. Интеллектуалдық шығармашылық міндеттерді шешуге бейім. Ғылыми тұрғыда мамандықты таңдайды.Қызметтің мына түрлерін ұнатады:математика,география,геология,шығармашылық кәсіптер.Бұл типке жататындар:Ахметов Дильшат,Алимов Дильмурат,Аутов Шахмурат.
9 сынып оқушыларының тұлғаның типін анықтауға байланысты
Д. Голландтың тестінің қорытынды мониторингі
9а сыныбы
9ә сыныбы
9б сыныбы
9в сыныбы
«Мен қаладым» саралаушы-диагностикалық сұрақнамасы
Мақсаты:Оқушылардың бейімділігі мен кәсіби қызығушылықтарын анықтау.
Сұрақнама негізінде адамды еңбек процесінде байланыстыратын заттар мен нысандар белгісіне қарай,барлық мамандық түрлері 6 типке бөлінген.
Басқа адамдар. Бұған көбінесе, адамдардың өзара қарым-қатынасы, олардың бір-біріне тигізетін әсеріне байланысты мамандықтар жатады. Мысалы, дәрігер, менеджер, мұғалім, психолог, әлеуметтік қызметкер, сатушы, жаттықтырушы.
Табиғат. Мұндай жұмыс тірі табиғат нысандарына бағытталған. Мысалы, бұл агроном, фермер, кинолог, ветеринар, гүл өсіруші, микробиолог, ара өсіруші, орманшы, қызметтеріне байланысты.
Техника. Бұл мамандықтар: техникалық тетіктерді қайта жөндеу мен қызмет көрсетуге байланысты жүргізуші, ұшқыш, поезд машинисті, компьютер жүйесіне қызмет көрсететін маман, инженер-технолог және т.б. Сонымен қатар, бұл мамандықтар тобына «жұмысшы» деп аталатын балқытушы, дәнекерлеуші, станокшы, краншы және т.б. жатады.
Белгілер жүйесі. Бұл мамандықтарда мәтінмен, құжаттармен, түрлі қор деректерімен, математикалық қосындылармен істелетін жұмыс басым болып келеді. Мысалы, аудармашы, программист, бухгалтер, экономист, корректор, іс-жүргізуші, эксперт-сараптамашы.
Көркем образ. Мұндай мамандардың қызметі түрлі бейнелеу құралдары арқылы көркем образдарды ойлап табуға, жетілдіруге, жөндеуге бағытталады. Бұл сұңғат, мүсін, сәулет өнері, әдеби редактор, режиссер, кинооператор, дизайнер, көркем шығарманы жөндеуші мамандықтарын жатқызуға болады.
Адамның өзі. Бұл мамандықтар адамның өзін-өзі жетілдіруге негізделгендіктен, жалақыны жұмыс нәтижесіне байланысты алады. Мұндай мамандықтар көп емес, бірақ олардың жұмысы көпшіліктің алдында. Мәселен, спортсмендер, каскадерлер, кино және театр актерлері, әншілер, фотомодельдер, цирк әртістері.
«Мен қаладым» сауалнамасының қорытындысы бойынша:
9в сыныбы
№ | Оқушының аты-жөні | Кәсіби бейімділігі |
1 | Алимов Дильмурат Камалжанович | Басқа адамдар |
2 | Ахметов Дилшат Муратжанұлы | Белгілер жүйесі |
3 | Алимжанов Шамиль | Табиғат |
4 | Арупжанова Шахназ Армановна | Басқа адамдар |
5 | Аутова Гузеля Усипжанқызы | Басқа адамдар |
6 | Амирдинов Арманжан | Басқа адамдар |
7 | Аутов Шахмурат Дилшатович | Техника |
8 | Бәхитжан Руслан | Техника |
9 | Бакиев Шамиль Рустамұлы | Белгі жүйесі |
10 | Етлахунов Алишер Зульярович | Адамның өзі |
11 | Жаканов Нуршат Дильшатұлы | Техника |
12 | Иминжанова Альбина Бекзатқызы | Басқа адамдар |
13 | Имрамзиев Бахитжан | Басқа адамдар |
14 | Исраилов Бахитшат Азизжанұлы | Адамның өзі |
15 | Керимов Илмурат Аманжанович | Басқа адамдар |
16 | Керимова Мадина Акимжановна | Табиғат |
17 | Касымова Гөһәрқыз Бахтиярқызы | Басқа адамдар |
18 | Кахирман Манзура Муратқызы | Басқа адамдар |
19 | Молахметов Бахтияр Адылжанұлы | Көркем образдар |
20 | Мухпулов Ислам Турғанжанұлы | Адамның өзі |
21 | Молахметова Наргиза | Табиғат |
22 | Масимов Рассулам | Техника |
23 | Мирфазилов Муса | Техника |
24 | Нурумов Ринат Зулярұлы | Белгілер жүйесі |
25 | Тайыржанов Дияр Теипжанович | Көркем образдар |
26 | Тилвалдиев Ильзат | Техника |
27 | Шакиров Турсунжан | Белгі жүйесі |
28 | Юнусов Алимжан | Басқа адамдар |
«Мен қаладым» саралаушы-диагностикалық сұрақнама мониторингі
Мектеп психологы:Найманбай М
Қызығушылық картасы (А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша)
Мақсаты-тұлғаның қызығушылығын,қабілетін айқындау.Қызығушылық картасы 29 қызмет саласына бағытталған 174 сұрақтан тұрады.
№ | Оқушының аты-жөні | Қызығушылығы |
1 | Алимов Дильмурат Камалжанович | 23-қатар математика |
2 | Ахметов Дилшат Муратжанұлы | 2-қатар география |
3 | Алимжанов Шамиль | 8-қатар техника |
4 | Арупжанова Шахназ Армановна | 20-қатар педагогика |
5 | Аутова Гузеля Усипжанқызы | 4-қатар медицина |
6 | Амирдинов Арманжан | 19-қатар қоғамдық қызмет |
7 | Аутов Шахмурат Дилшатович | 2-қатар география |
8 | Бәхитжан Руслан | 15-қатар әскери мамандық |
9 | Бакиев Шамиль Рустамұлы | 20-қатар педагогика |
10 | Етлахунов Алишер Зульярович | 8-қатар техника |
11 | Жаканов Нуршат Дильшатұлы | 24-қатар экономист |
12 | Иминжанова Альбина Бекзатқызы | 4-қатар медицина |
13 | Имрамзиев Бахитжан | 20-қатар педагогика |
14 | Исраилов Бахитшат Азизжанұлы | 19-қатар қоғамдық қызмет |
15 | Керимов Илмурат Аманжанович | 19-қатар қоғамдық қызмет |
16 | Керимова Мадина Акимжановна | 1-қатар биология |
17 | Касымова Гөһәрқыз Бахтиярқызы | 4-қатар медицина |
18 | Кахирман Манзура Муратқызы | 20-қатар педагогика |
19 | Молахметов Бахтияр Адылжанұлы | 26-қатар бейнелеу өнері |
20 | Мухпулов Ислам Турғанжанұлы | 19-қоғамдық қызмет |
21 | Молахметова Наргиза | 1-қатар биология |
22 | Масимов Рассулам | 8-қатар техника |
23 | Мирфазилов Муса | 8-қатар техника |
24 | Нурумов Ринат Зулярұлы | 24-қатар экономика |
25 | Тайыржанов Дияр Теипжанович | 26-қатар бейнелеу өнері |
26 | Тилвалдиев Ильзат | 8-қатар техника |
27 | Шакиров Турсунжан | 24-қатар экономика |
28 | Юнусов Алимжан | 19-қатар қоғамдық қызмет |
Қызығушылық картасының қорытынды мониторингі
Мектеп психологы:Найманбай М
9ә сыныбы
Табандылықты зерттеу
Мақсаты:Алға қойған мақсатқа жетуде байқалатын табандылық дәрежесін анықтау.
Школьникам 18 сұрақтан тұратын сауалнама ұсынылады.Әр сұраққа оқушы «иә» немесе «жоқ» деп жауап беруі тиіс.Ұпай саны неғұрлым көп болған сайын,соғұрлым кездескен кедергілерге қарамастан,алға қойған мақсатқа жетудегі сенің табандылығың мен тұрақты талпынысың жоғары бола түсетіндігі белгілі болады.
Сауалнама нәтижесінде:
№ | Оқушының аты-жөні | Табандылық деңгейі |
1 | Абдраман Махаббат Хамитқызы | орта |
2 | Абдраман Мөлдір Хамитқызы | орта |
3 | Абдрасул Диана Саятқызы | орта |
4 | Аубакір Дарын Бақытұлы | орта |
5 | Арыстанбек Ақниет Берікбайқызы | орта |
6 | Айдынұлы Бекдияр | жоғары |
7 | Әбен Әсия Айдарқызы | орта |
8 | Байсаринова Алтынай | орта |
9 | Болат Балауса | жоғары |
10 | Джолдасова Айзере Ибраимқызы | орта |
11 | Батырбек Мадияр Нұржанұлы | орта |
12 | Қажымұқан Жарқын Әділбекұлы | орта |
13 | Қахарман Әлихан Ердосұлы | жоғары |
14 | Мазаржанов Ернар Ерланұлы | орта |
15 | Мұхтарова Бақтыгүл | жоғары |
16 | Рахимали Мадияр Уланұлы | орта |
17 | Тұрдыке Жайна Қуанышқызы | орта |
18 | Тұрсынғалиұлы Өркен | орта |
19 | Үркімбай Жәния Мұратқызы | жоғары |
20 | Керім Елнұр | орта |
21 | Жабықбай Беклан | орта |
22 | Қазыбек Хамара | жоғары |
23 | Досымбек Марат | орта |
24 | Қажымұқан Жания Әділбекққызы | орта |
9 «ә» сынып оқушыларының тұлғаның типін анықтауға байланысты
Д. Голландтың тесті.
Кәсіби, тұлғалық типін бағалау үшін Джонн Голландтың әдісі қолданылды. Ол 6 типті бөліп көрсетті : Реалисті тип, интелектуалды тип, әлеуметтік тип, конвенционалды тип, кәсіпкер тип, артистік тип.
Мақсаты : Тұлғаның әлеуметтік бағыттылығын анықтау.
Қорытынды. Жалпы оқушылар саны 24.Қатысқан оқушылар саны 24. Школьникам жұптастырып әр түрлі мамандықтар ұсынылды. Әр жұптасқан мамандықтың, өзіне ұнайтын біреуін таңдау қажет.
Сауалнама нәтижесінде:
Іскер тип-Жабықбай Беглан,Батырбек Мадияр,Аубакір Дарын,Абдрасул Диана.А.Бекдияр
Әлеуметтік тип-Керім Елнұр,У.Жәния,М.Бақытгүл,Қахарман Алихан,
Джолдасова Айзере,Болат Балауса,Байсаринова Алтынай,Әбен Әсия,Т.Жайна
Әртістік тип-Арыстанбек Ақниет,А.Махаббат,А.Мөлдір.
Реалистік тип-Т.Өркен,М.Ернар,Д.Марат.Қ.Жарқын.Р.Мадияр.
Зияткерлік тип-жоқ
Конвенциялық тип-Қазыбек Хамара.
9 «ә» сынып оқушыларының тұлғаның типін анықтауға байланысты
Д. Голландтың тестінің қорытынды мониторингі
Мектеп психологы:Найманбай М
«Мен қаладым» саралаушы-диагностикалық сұрақнамасы
Мақсаты:Оқушылардың бейімділігі мен кәсіби қызығушылықтарын анықтау.
Сұрақнама негізінде адамды еңбек процесінде байланыстыратын заттар мен нысандар белгісіне қарай,барлық мамандық түрлері 6 типке бөлінген.
Сауалнама нәтижесінде:
9ә сыныбы
№ | Оқушының аты-жөні | Кәсіби бейімділігі |
1 | Абдраман Махаббат Хамитқызы | Басқа адамдар |
2 | Абдраман Мөлдір Хамитқызы | Адамның өзі |
3 | Абдрасул Диана Саятқызы | Басқа адамдар |
4 | Аубакір Дарын Бақытұлы | Басқа адамдар |
5 | Арыстанбек Ақниет Берікбайқызы | Адамның өзі |
6 | Айдынұлы Бекдияр | Басқа адамдар |
7 | Әбен Әсия Айдарқызы | Басқа аамдар |
8 | Байсаринова Алтынай | Басқа адамдар |
9 | Болат Балауса | Басқа адамдар |
10 | Джолдасова Айзере Ибраимқызы | Басқа адамдар |
11 | Батырбек Мадияр Нұржанұлы | Адамның өзі |
12 | Қажымұқан Жарқын Әділбекұлы | Техника |
13 | Қахарман Әлихан Ердосұлы | Басқа адамдар |
14 | Мазаржанов Ернар Ерланұлы | Басқа адамдар |
15 | Мұхтарова Бақтыгүл | Басқа адамдар |
16 | Рахимали Мадияр Уланұлы | Адамның өзі |
17 | Тұрдыке Жайна Қуанышқызы | Табиғат |
18 | Тұрсынғалиұлы Өркен | Техника |
19 | Үркімбай Жәния Мұратқызы | Басқа адамдар |
20 | Керім Елнұр | Басқа адамдар |
21 | Жабықбай Беклан | Басқа адамдар |
22 | Қазыбек Хамара | Белгілер жүйесі |
23 | Досымбек Марат | Басқа адамдар |
24 | Қажымұқан Жания Әділбекққызы | Басқа адамдар |
«Мен қаладым» сауалнамасының қорытынды мониторингі
Мектеп психологы:Найманбай М
Қызығушылық картасы (А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша)
Мақсаты-тұлғаның қызығушылығын,қабілетін айқындау.Қызығушылық карасы 29 қызмет саласына бағытталған 174 сұрақтан тұрады.
№ | Оқушының аты-жөні | Қызығушылығы |
1 | Абдраман Махаббат Хамитқызы | Педагогика |
2 | Абдраман Мөлдір Хамитқызы | Физика |
3 | Абдрасул Диана Саятқызы | Дене шынықтыру спорт |
4 | Аубакір Дарын Бақытұлы | Көлік |
5 | Арыстанбек Ақниет Берікбайқызы | Қоғамдық қызмет |
6 | Айдынұлы Бекдияр | Жеңіл және тамақ өнеркәсібі |
7 | Әбен Әсия Айдарқызы | Жеңіл және тамақ өнеркәсібі |
8 | Байсаринова Алтынай | Дене шынықтыру спорт |
9 | Болат Балауса | Құқық заң |
10 | Джолдасова Айзере Ибраимқызы | Медицина |
11 | Батырбек Мадияр Нұржанұлы | Дене шынықтыру спорт |
12 | Қажымұқан Жарқын Әділбекұлы | Көлік |
13 | Қахарман Әлихан Ердосұлы | Дене шынықтыру спорт |
14 | Мазаржанов Ернар Ерланұлы | Дене шынықтыру және спорт |
15 | Мұхтарова Бақтыгүл | Дене шынықтыру спорт |
16 | Рахимали Мадияр Уланұлы | Дене шынықтыру спрот |
17 | Тұрдыке Жайна Қуанышқызы | Жеңіл және тамақ өнеркәсібі |
18 | Тұрсынғалиұлы Өркен | Көлік |
19 | Үркімбай Жәния Мұратқызы | Математика |
20 | Керім Елнұр | Дене шынықтыру спорт |
21 | Жабықбай Беклан | Көлік |
22 | Қазыбек Хамара | Техника |
23 | Досымбек Марат | Көлік |
24 | Қажымұқан Жания Әділбекққызы | Жеңіл және тамақ өнеркәсібі |
Қызығушылық картасының қорытынды мониторингі
Мектеп психологы:Найманбай М
9б сыныбы
Табандылықты зерттеу
Мақсаты:Алға қойған мақсатқа жетуде байқалатын табандылық дәрежесін анықтау.
Школьникам 18 сұрақтан тұратын сауалнама ұсынылады.Әр сұраққа оқушы «иә» немесе «жоқ» деп жауап беруі тиіс.Ұпай саны неғұрлым көп болған сайын,соғұрлым кездескен кедергілерге қарамастан,алға қойған мақсатқа жетудегі сенің табандылығың мен тұрақты талпынысың жоғары бола түсетіндігі белгілі болады.
Сауалнама нәтижесінде:
№ | Оқушының аты-жөні | Табандылық деңгейі |
1 | Ахметжан Данияр Талғатұлы | орта |
2 | Айдын Райымбек Айдынұлы | орта |
3 | Әлімқожа Еркебұлан Сәкенұлы | орта |
4 | Әбен Абзал | орта |
5 | Қазы Ерасыл Серікұлы | орта |
6 | Қанапия Жұлдыз Олжасқызы | орта |
7 | Қалиахмет Қарақат Қүрмашқызы | орта |
8 | Қаржаубек Элеонора | орта |
9 | Қахарман Еламан Айдосұлы | орта |
10 | Маратұлы Дияс | жоғары |
11 | Мурат Жангүлім Айдынқызы | орта |
12 | Мұрат Нұрасыл Абылайханұлы | орта |
13 | Мұқаш Нұржігіт Еркінұлы | орта |
14 | Наурызбай Шыңғыс Мырзаұлы | жоғары |
15 | Нұртілеу Ақмаржан Ырысбекқызы | орта |
16 | Рақым Бекзат Қуатұлы | орта |
17 | Тохсеит Темірлан Жандосұлы | орта |
18 | Тұрлыбай Алихан Ерікұлы | орта |
9 «б» сынып оқушыларының тұлғаның типін анықтауға байланысты
Д. Голландтың тесті.
№ | Оқушының аты-жөні | Типі |
1 | Ахметжан Данияр Талғатұлы | Іскер тип |
2 | Айдын Райымбек Айдынұлы | Конвенционалды тип |
3 | Әлімқожа Еркебұлан Сәкенұлы | Іскер тип |
4 | Әбен Абзал | Іскер тип |
5 | Қазы Ерасыл Серікұлы | Реалистік тип |
6 | Қанапия Жұлдыз Олжасқызы | Әртістік тип |
7 | Қалиахмет Қарақат Қүрмашқызы | Іскер тип |
8 | Қаржаубек Элеонора | Зияткерлік тип |
9 | Қахарман Еламан Айдосұлы | Әлеуметтік тип |
10 | Маратұлы Дияс | Әлеуметтік тип |
11 | Мурат Жангүлім Айдынқызы | Әлеуметтік тип |
12 | Мұрат Нұрасыл Абылайханұлы | Зияткерлік тип |
13 | Мұқаш Нұржігіт Еркінұлы | Іскер тип |
14 | Наурызбай Шыңғыс Мырзаұлы | Конвенционалды тип |
15 | Нұртілеу Ақмаржан Ырысбекқызы | Әлеуметтік тип |
16 | Рақым Бекзат Қуатұлы | Реалистік тип |
17 | Тохсеит Темірлан Жандосұлы | Конвенционалды тип |
18 | Тұрлыбай Алихан Ерікұлы | Әртістік тип |
9б сынып оқушыларының тұлғаның типін анықтауға байланысты
Д. Голландтың тестінің қорытынды мониторингі
Мектеп психологы:Найманбай М
«Мен қаладым» саралаушы-диагностикалық сұрақнамасы
Мақсаты:Оқушылардың бейімділігі мен кәсіби қызығушылықтарын анықтау.
Сұрақнама негізінде адамды еңбек процесінде байланыстыратын заттар мен нысандар белгісіне қарай,барлық мамандық түрлері 6 типке бөлінген.
Сауалнама нәтижесінде:
9б сыныбы
№ | Оқушының аты-жөні | Кәсіби бейімділігі |
1 | Ахметжан Данияр Талғатұлы | Техника |
2 | Айдын Райымбек Айдынұлы | Техника |
3 | Әлімқожа Еркебұлан Сәкенұлы | Техника |
4 | Әбен Абзал | Басқа адамдар |
5 | Қазы Ерасыл Серікұлы | Техника |
6 | Қанапия Жұлдыз Олжасқызы | Көркем образдар |
7 | Қалиахмет Қарақат Қүрмашқызы | Басқа адам |
8 | Қаржаубек Элеонора | Адамның өзі |
9 | Қахарман Еламан Айдосұлы | Басқа адамдар |
10 | Маратұлы Дияс | Басқа адамдар |
11 | Мурат Жангүлім Айдынқызы | Басқа адамдар |
12 | Мұрат Нұрасыл Абылайханұлы | Белгілер жүйесі |
13 | Мұқаш Нұржігіт Еркінұлы | Басқа адам |
14 | Наурызбай Шыңғыс Мырзаұлы | Көркем образдар |
15 | Нұртілеу Ақмаржан Ырысбекқызы | Басқа адам |
16 | Рақым Бекзат Қуатұлы | Табиғат |
17 | Тохсеит Темірлан Жандосұлы | Белгілер жүйесі |
18 | Тұрлыбай Алихан Ерікұлы | Техника |
«Мен қаладым» сауалнамасының қорытынды мониторингі
Мектеп психологы:Найманбай М
Қызығушылық картасы (А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша)
Мақсаты-тұлғаның қызығушылығын,қабілетін айқындау.Қызығушылық карасы 29 қызмет саласына бағытталған 174 сұрақтан тұрады.
Сауалнама нәтижесінде:
9б сыныбы
№ | Оқушының аты-жөні | Қызығушылығы |
1 | Ахметжан Данияр Талғатұлы | Көлік |
2 | Айдын Райымбек Айдынұлы | Химия |
3 | Әлімқожа Еркебұлан Сәкенұлы | Техника |
4 | Әбен Абзал | Әскери мамандық |
5 | Қазы Ерасыл Серікұлы | Көлік |
6 | Қанапия Жұлдыз Олжасқызы | Құқық заң |
7 | Қалиахмет Қарақат Қүрмашқызы | Жеңіл және тамақ өнеркәсібі |
8 | Қаржаубек Элеонора | Музыка |
9 | Қахарман Еламан Айдосұлы | Көлік |
10 | Маратұлы Дияс | Әскери мамандық |
11 | Мурат Жангүлім Айдынқызы | Математика |
12 | Мұрат Нұрасыл Абылайханұлы | География |
13 | Мұқаш Нұржігіт Еркінұлы | Медицина |
14 | Наурызбай Шыңғыс Мырзаұлы | География |
15 | Нұртілеу Ақмаржан Ырысбекқызы | Әдебиет |
16 | Рақым Бекзат Қуатұлы | География |
17 | Тохсеит Темірлан Жандосұлы | Техника |
18 | Тұрлыбай Алихан Ерікұлы | География |
Қызығушылық картасының мониторингі
Мектеп психологы:Найманбай М
9а сыныбы
Табандылықты зерттеу
Мақсаты:Алға қойған мақсатқа жетуде байқалатын табандылық дәрежесін анықтау.
Школьникам 18 сұрақтан тұратын сауалнама ұсынылады.Әр сұраққа оқушы «иә» немесе «жоқ» деп жауап беруі тиіс.Ұпай саны неғұрлым көп болған сайын,соғұрлым кездескен кедергілерге қарамастан,алға қойған мақсатқа жетудегі сенің табандылығың мен тұрақты талпынысың жоғары бола түсетіндігі белгілі болады.
Сауалнама нәтижесінде:
№ | Оқушының аты-жөні | Табандылық деңгейі |
1 | Айтмуқа Жанболат | Орта |
2 | Асан Әсемай | Орта |
3 | Абилмажин Мереке Қуандыққызы | Орта |
4 | Абдрахман Бексұлтан Арманұлы | Орта |
5 | Бауыржанұлы Бекжан | Орта |
6 | Бердібек Нұрсая Еркінқызы | Жоғары |
7 | Елбосын Аяна | Орта |
8 | Дүйсенғали Ақнұр Қайсарқызы | Орта |
9 | Қуанышұлы Есен | Орта |
10 | Қуанышұлы Аман | Орта |
11 | МұхтарЖақсылық Өмірсерікұлы | Жоғары |
12 | Манап Бақыт Мұратұлы | Орта |
13 | Мұхтархан Әл-Фараби | Орта |
14 | Нури Ғанимат Жеңісұлы | Жоғары |
15 | Өмірбай Оразәлі Сәкенұлы | Орта |
16 | Сұлтанғали Аниз Ержанұлы | Жоғары |
17 | Тохтар Дамир Нұртасұлы | Орта |
18 | Тұрғанбек Кәусар Ерікқызы | Жоғары |
19 | Тұрлықожа Дарын Қырғызбайұлы | Орта |
20 | Хамит Бекнұр Қуанышұлы | Орта |
9 «а» сынып оқушыларының тұлғаның типін анықтауға байланысты
Д. Голландтың тесті.
Кәсіби, тұлғалық типін бағалау үшін Джонн Голландтың әдісі қолданылды. Ол 6 типті бөліп көрсетті : Реалисті тип, интелектуалды тип, әлеуметтік тип, конвенционалды тип, кәсіпкер тип, артистік тип.
Мақсаты : Тұлғаның әлеуметтік бағыттылығын анықтау.
Қорытынды. Жалпы оқушылар саны 20.Қатысқан оқушылар саны 20. Школьникам жұптастырып әр түрлі мамандықтар ұсынылды. Әр жұптасқан мамандықтың, өзіне ұнайтын біреуін таңдау қажет.
Іскер тип. Белсенділік,қызбалықты,құлшынысты,ынта-жігерді талап ететін міндеттер мен мақсатты таңдайды. Мінез ерекшеліктері: басшылық етуді,нұсқау беруді,тапқырлықты ұнатады. Мұндай мінез ерекшеліктері дипломат,репортер,менеджер,директор,делдалға лайықты.Нәтижесінде: А.Жанболат,Ө.Оразәлі,А.Мереке,С.Аниз жатады.
Әлеуметтік тип.Айрықша әлеуметтік ептілігі бар,айналасындағыларға тәуелсіз,жағдайға тез бейімделгіш,сезімтал.Ұнататын қызмет саласы: психология,медицина,педагогика.Бұл типке:Н.Ғанимат,Елбосын А,Б.Нұрсая,А.Әсемай жатады.
Конвенциялық тип. Құрылымдық қызметке бейім,нұсқау бойынша істейді.Ұйымдастырушылық қабілеті аз,ауыз сөзге жоқ.Ұнататын мамандықтары:бухгалтер,финансист,тауартанушы,экономист,іс жүргізуші,кеңсе қызметкері.Бұл типке:Қ.Аман,М.Жақсылық жатады.
Әртістік тип. Адаммен қарым-қатынаста өз қиял-сезіміне сенеді,сүйенеді.Өмірге сезімталдықпен қарайды. Мінез ерекшелігі: шешім қабылдауға тәуелсіз,икемді,өзімшілдігі мол. Шығармашылық кәсіпті ұнатады:музыка,сурет салу,гуманитарлық саладағы қызметке бейім. Бұлар тарих,филология,өнер жағын ұнатады.Бұл типке:Қ.Есен,Т.Кәусар,Т.Дамир жатады.
Реалистік тип. «Ер адам» типі. Эмоциялық тұрақтылығы жоғары,заманына қарай бейімделе біледі.Ептілікті талап ететін,үнемі қозғалыста болатын кәсіппен айналысқанды жөн деп есептейді.Міндеті нақты бір кәсіпті:механик,жүргізуші,инженер,агроном т.б. мамандықтарды ұнатады.Бұл типке: А.Бексұлтан,Б.Бекжан,М.Бақыт ,Әл-Фараби жатады.
Зияткерлік тип. Интеллектуалдық шығармашылық міндеттерді шешуге бейім. Ғылыми тұрғыда мамандықты таңдайды.Қызметтің мына түрлерін ұнатады:математика,география,геология,шығармашылық кәсіптер.Бұл типке Т.Дарын,Х.Бекнұр жатады.
«Мен қаладым» саралаушы-диагностикалық сұрақнамасы
Мақсаты:Оқушылардың бейімділігі мен кәсіби қызығушылықтарын анықтау.
Сұрақнама негізінде адамды еңбек процесінде байланыстыратын заттар мен нысандар белгісіне қарай,барлық мамандық түрлері 6 типке бөлінген.
Басқа адамдар. Бұған көбінесе, адамдардың өзара қарым-қатынасы, олардың бір-біріне тигізетін әсеріне байланысты мамандықтар жатады. Мысалы, дәрігер, менеджер, мұғалім, психолог, әлеуметтік қызметкер, сатушы, жаттықтырушы.
Табиғат. Мұндай жұмыс тірі табиғат нысандарына бағытталған. Мысалы, бұл агроном, фермер, кинолог, ветеринар, гүл өсіруші, микробиолог, ара өсіруші, орманшы, қызметтеріне байланысты.
Техника. Бұл мамандықтар: техникалық тетіктерді қайта жөндеу мен қызмет көрсетуге байланысты жүргізуші, ұшқыш, поезд машинисті, компьютер жүйесіне қызмет көрсететін маман, инженер-технолог және т.б. Сонымен қатар, бұл мамандықтар тобына «жұмысшы» деп аталатын балқытушы, дәнекерлеуші, станокшы, краншы және т.б. жатады.
Белгілер жүйесі. Бұл мамандықтарда мәтінмен, құжаттармен, түрлі қор деректерімен, математикалық қосындылармен істелетін жұмыс басым болып келеді. Мысалы, аудармашы, программист, бухгалтер, экономист, корректор, іс-жүргізуші, эксперт-сараптамашы.
Көркем образ. Мұндай мамандардың қызметі түрлі бейнелеу құралдары арқылы көркем образдарды ойлап табуға, жетілдіруге, жөндеуге бағытталады. Бұл сұңғат, мүсін, сәулет өнері, әдеби редактор, режиссер, кинооператор, дизайнер, көркем шығарманы жөндеуші мамандықтарын жатқызуға болады.
Адамның өзі. Бұл мамандықтар адамның өзін-өзі жетілдіруге негізделгендіктен, жалақыны жұмыс нәтижесіне байланысты алады. Мұндай мамандықтар көп емес, бірақ олардың жұмысы көпшіліктің алдында. Мәселен, спортсмендер, каскадерлер, кино және театр актерлері, әншілер, фотомодельдер, цирк әртістері.
Сауалнама қорытындысы бойынша:
9а сыныбы
№ | Оқушының аты-жөні | Кәсіби бейімділігі |
1 | Айтмуқа Жанболат | Көркем образдар |
2 | Асан Әсемай | Табиғат |
3 | Абилмажин Мереке Қуандыққызы | Көркем образдар |
4 | Абдрахман Бексұлтан Арманұлы | Басқа адамдар |
5 | Бауыржанұлы Бекжан | Белгі жүйесі |
6 | Бердібек Нұрсая Еркінқызы | Басқа адамдар |
7 | Елбосын Аяна | Басқа адамдар |
8 | Дүйсенғали Ақнұр Қайсарқызы | Басқа адамдар |
9 | Қуанышұлы Есен | Техника |
10 | Қуанышұлы Аман | Басқа адамдар |
11 | МұхтарЖақсылық Өмірсерікұлы | Белгілер жүйесі |
12 | Манап Бақыт Мұратұлы | Адамның өзі |
13 | Мұхтархан Әл-Фараби | Басқ адамдар |
14 | Нури Ғанимат Жеңісұлы | Техника |
15 | Өмірбай Оразәлі Сәкенұлы | Техника |
16 | Сұлтанғали Аниз Ержанұлы | Басқа адамдар |
17 | Тохтар Дамир Нұртасұлы | Көркем образдар |
18 | Тұрғанбек Кәусар Ерікқызы | Адамның өзі |
19 | Тұрлықожа Дарын Қырғызбайұлы | Белгілер жүйесі |
20 | Хамит Бекнұр Қуанышұлы | Адамның өзі |
Қорытынды мониторингі
Мектеп психологы:Найманбай М
Қызығушылық картасы
(А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша)
Мақсаты-тұлғаның қызығушылығын,қабілетін айқындау.Қызығушылық карасы 29 қызмет саласына бағытталған 174 сұрақтан тұрады.
№ | Оқушының аты-жөні | Қызығушылығы |
1 | Айтмуқа Жанболат | Авиация |
2 | Асан Әсемай | Медицина |
3 | Абилмажин Мереке Қуандыққызы | Музыка |
4 | Абдрахман Бексұлтан Арманұлы | Көлік |
5 | Бауыржанұлы Бекжан | Әскери мамандық |
6 | Бердібек Нұрсая Еркінқызы | География |
7 | Елбосын Аяна | Педагогика |
8 | Дүйсенғали Ақнұр Қайсарқызы | Педагогика |
9 | Қуанышұлы Есен | Дене шынықтыру спорт |
10 | Қуанышұлы Аман | Дене шынықтыру спорт |
11 | МұхтарЖақсылық Өмірсерікұлы | Биология |
12 | Манап Бақыт Мұратұлы | Дене шынықтыру спорт |
13 | Мұхтархан Әл-Фараби | Әскери мамандық |
14 | Нури Ғанимат Жеңісұлы | Биология |
15 | Өмірбай Оразәлі Сәкенұлы | Көлік |
16 | Сұлтанғали Аниз Ержанұлы | Әскери мамандық |
17 | Тохтар Дамир Нұртасұлы | Тарих |
18 | Тұрғанбек Кәусар Ерікқызы | Геология |
19 | Тұрлықожа Дарын Қырғызбайұлы | Көлік |
20 | Хамит Бекнұр Қуанышұлы | Дене шынықтыру спорт |
Қызығушылық картасының қорытынды мониторингі
Қорытынды:Оқушыларды тест қорытындысымен таныстырып,кәсіби өзін-өзі табуы мен қалыптасуына,кәсіби дамуына бағыт-бағдар берілді.Психологиялық көмек көрсетілді.
Мектеп психологы:Найманбай М